MiniPrix – Super Fashion

Ce se poartă toamna asta?! Grea întrebare… eu știu ce se poartă pentru mine în fiecare toamnă! La mine se poartă bluzele tricotate, tricourile grosuțe, blugii gri și albastru închis, insulete și pantofi sport, geci din piele sau fâș… și cam atâta… mai răruț cu fustele că îmi îngheață piciorușele. Și când se lasă iarna grea… hainele vor deveni și mai groase. Dar până una alta, încă e toamnă și cred că a venit momentul să îmi reînoiesc și eu puțin garderoba, să devin o divă a lunii noiembrie. Nu știu cum sunteți voi, dar eu sunt mai zgârcită de fel… îmi plac hainele de calitate, dar cât mai ieftine posibil. Nu sunt genul care să arunce cu banii în stânga și-n dreapta pe haine de firmă. Până la urmă, de ce să plătesc eu marca, când oricum materialul este același, modelul aproape identic și el… important este să îmi vină bine, să mă simt comod și să cheltuiesc cât de mai puțin.

banner-new-black-friday-sambata

În toamna lui 2013 se poartă mini prețurile de la MiniPRIX.ro, magazinul online care comercializează haine, încălțăminte și accesorii pentru damă, bărbați și copii, la cele mai mici prețuri din România. Și dacă tot cei de la MiniPRIX sunt așa generoși și se gândesc la oamenii cu bugeturi decente, dar care au suficient bun gust de a se îmbrăca frumos, m-am hotărăt să îmi cumpăr și eu de la ei câteva articole vestimentare cu care să mă mândresc oriunde m-aș duce. Eu sunt adepta stilului casual, iar toamna mi se pare cel mai ofertant anotimp din punct de vedere al hainelor. Toamna mă simt în elementul meu, toamna sunt eu, toamna dau frâu liber celor mai nebune fantezii când vine vorba de ținuta mea. Îmi plac hainele asimetrice, îmi plac culorile tari, deși toamna cică nu se poartă culorile electrizante. Dar la mine se poartă tot ce îmi place mie și mă avantajează.

banner-new-cat-pulovere-dama

Așa că am început să caut… și cât mi-a luat să mă hotărăsc… aș fi cumpărat tot magazinul, dar fiind zgârcită din mamă-n fiică, m-am rezumat la numai patru articole. În primul rând am ales o pereche de blugi… și ce blugi lumeeee, frumoși, mie îmi plac, de ce să mint?! Am ales Jeans Skinny pentru picioarele și fundul meu generos… skinny ca să mă facă mai slabă, nu că aș fi eu schili mili, că nu sunt deloc. Mi-au plăcut mult că sunt clasici, cuminței, gri ca culoarea cerului de toamnă. Sunt genul care combină hainele echilibrat, astfel încât dacă îmi iau blugi clasici, piesa de rezistența va fi bluza… dacă blugii au un model mai nebunesc, iau o bluză decentă, căci ce-i prea mult strică. Blugii aceștia mă vor transforma dintr-o femeie pufoasă, voluptoasă, cum vreți să-mi spuneți, într-una cu forme și linii fine. Bunică-miu avea o vorbă: „pe multe le-au măritat blugii”, ce-ar fi dacă mă vor mărita și pe mine Blugii MiniPRIX. 🙂

blugi

De la blugi, am trecut la bluze, n-am îndrăznit să intru la hanorace că sigur nu m-aș fi putut stăpâni să nu cumpăr vreo două sau chiar trei. Am ales Bluza Tricotată Roz din acril 100%. Roz ca veselia ce-o am în suflet, roz pentru a-mi aminti de zilele senine de vară, roz ca lumea pe care mi-o doresc. Modelul bluzei este fabulos, mă duce cu gândul la greierele acela din poezie care purta frac și cânta vara-ntreagă la chitară, iar iarna profita de harnicele furnicuțe pentru a-l hrăni cu un bob de grâu. Cam așa sunt și eu, ca greierele din poveste, vara mă distrez, nu agonisesc nimic, iar toamna intru în priză, îngraș porcul în ajun pentru iarnă. La mine nimic nu este întâmplător, nici măcar stilul vestimentar, mă îmbrac după starea de spirit, nu doar după anotimp, și fiecare articol vestimentar are mesajul lui, cine vrea să îl vadă, îl vede, cine nu, nu. Obișnuită oricum nu sunt… dar puțini își dau seama ce simt după cum mă îmbrac.

bluza

Când vine vorba de încălțări, lucrurile se schimbă, îmi plac la nebunie încălțările din piele naturală. Urăsc să îmi fie frig la picioare, urăsc să mă ud și să stau umezită la tălpi, așa că uneori prefer bocancii, alteori pantofii sport, depinde și de vreme… dacă e soare, port pantofi sport, dacă e mohorât și plouă, insuletele sau bocancii sunt salvarea mea. Am insulete, dar sunt clasice, cu talpa joasă, bocanci practic… dar sunt cam modrogănoși, nu am mereu starea necesară să îi încalț, așa că am ales superbele Ghete cu toc comod din piele naturală, atât la exterior cât și la interior. Aceste ghete merg perfect cu blugii gri și bluza mea roz… da, știu că voi avea trei culori diferite pe mine, dar nu contează, important este să îmi placă mie. Așa sunt e, efervescentă, vie, colorată, veselă și plină de iubire. Ghetele acestea vor da un plus de rafinament ținutei mele casual. Îmi plac mult că au tocul comod, nu foarte înalt, detaliile de finețe sunt excepționale, cusăturile fac ghetele și mai frumoase, sunt călduroase și mă vor face să par mai înaltă. Deși toamna nu prea port tocuri, tocul nu se compară cu nimic altceva, tocul înseamnă feminitate și siguranță. Încălțată cu asemenea ghete, voi arăta ca o femeie frumoasă și sexi.

insulete

După ce am pus și ghetele în coș, în sufletul meu s-a dat o luptă, mi-aș fi luat o gheacă, mi-aș fi luat o vestuță din blană, mi-aș fi luat fular, căciulă sau mânuși… dar am și geci și veste. Așa că o excentrică ca mine ar fi ales un al patrulea articol de toamnă, ceva mai nebun. Așa că mi-am luat o umbrelă, dar ghici ce umbrelă?! Umbrelă Roz, evident. 🙂 Umbrela este din poliester, cu mecanism cu deschidere automată și închidere manuală, cu cadru din oțel și fibră carbon. Nu sunt Mary Poppins, dar mi-ar fi plăcut să fiu… să pot zbura cu umbrela mea oriunde m-ar duce gândul și imaginația. Umbrela aceasta va fi pata mea de culoare într-o zi plângăcioasă de toamnă. Ieșind pe stradă cu această umbrelă sunt sigură că voi aduce multe zâmbete pe chipurile oamenilor. Toți își cumpără toamna umbrele negre, albastre sau verzi, toate cât mai închise la culoare posibil. Eu nu, umbrela mea roz mi-ar aduce optimism într-o zi în care nici iarba nu crește, într-o zi în care cerul plânge și lumea este tristă sau prea grăbită în fuga pentru trai și viață.

umbrela

Cu adăugarea umbrelei în coș am finalizat comanda… am primit confirmarea pe email și a doua zi am și primit produsele acasă, cu plata ramburs. Am fost încântată de serviciul rapid și eficient pe care îl oferă MiniPRIX.ro, de prețurile lor accesibile, de calitatea materialelor și a hainelor în general. Așa că dragii mei, decât să plătiți branduri, mărci și modele pretențioase, mai bine luați haine omenești, făcute pentru oameni obișnuiți, pentru oameni care au și greutăți, și probleme, și responsabilități, dar și un stil vestimentar plin de bun gust și culoare.

        MiniPRIX – Super Fashion! Moda o fac ei!

“Descarca aplicatia Miniprix (pentru Android sau iOS) pentru a fi la curent cu super ofertele Miniprix!”

miniprix

Articol scris pentru Blog Friday – BlogAwards.ro…

Sursa Foto: MiniPrix.ro

Un gând despre „MiniPrix – Super Fashion

  1. Pingback: Castigatorii campaniei Blog Friday 2013 | Blog Awards

Lasă un răspuns

