Zeița lunii cu Tinar.ro

De mult îmi doream să îl cuceresc, de mult vroiam să îl seduc, să îl impresionez și să îl fac să se îndrăgostească de mine nebunește. Dar un bărbat ca el mereu atent, uneori precaut și mult prea enigmatic, mi se părea de-a dreptul îngrozitor de greu de sedus. În sfârșit reușisem să îi stârnesc interesul și cu ocazia unui cocktail de seara unde fusese invitat, aveam de gând să îmi pun în funcțiune toată puterea de seducție pe care știam că o am, dar care cu el nu prea dăduse rezultate. Alături de el trebuia să merg și eu, mă invitase cu două zile înainte de marele eveniment și aveam deja emoții. Trebuia să arat spectaculos, trebuia să îl fac să se simtă mândru că la brațul lui eram eu, o femeie frumoasă, îndrăgostită de el nebunește. Dar stăteam și mă gândeam, ce își doresc bărbații? El îmi dăduse peste cap toate convingerile pe care le strânsesem de-alungul anilor în legătură cu micile plăceri și uneori chiar mofturi ale bărbaților. Un bărbat ca el, atât de șarmant și de elegant, mai mult ca sigur își dorea lângă el o femeie la fel de chic, de aranjată și de grațioasă.

logo-tinar

Deși emoțiile îmi dădeau mari bătăi de cap știam că magazinul online Tinar.ro, „Livrăm fericire”, nu m-ar fi dezamăgit în nicio circumstanță. Indiferent că aveam nevoie de haine elegante, casual sau office, indiferent că îmi trebuia o pereche de pantofi sau cizme, indiferent că aveam nevoie de un parfum seducător, de cosmetice sau de lenjerie intimă, toate la prețuri accesibile, Tinar.ro se afla acolo ca un colac de salvare pentru mine, instrumentul seducției mele.

        Eram în căutarea ținutei perfecte, aveam nevoie de o rochie elegantă care să aibe în ea esența iubirii mele, de o pereche de pantofi care să îmi pună în valoare trupul zvelt și postura feminină, de o geantă pe măsură și nu în ultumul rând de un parfum care să îl îmbete și să îl vrăjească. Aveam la dispoziție două zile în care eu să mă pregătesc pentru ca în marea seară să arat fabulos, ca o adevărată zeiță a frumuseții. Tare mult mi-ar fi plăcut să îl las fără cuvinte, să îl seduc instant… deși știam că mă place, altfel nu m-ar fi invitat să merg cu el la petrecere.

Am intrat pe Tinar.ro și am început să caut rochia perfectă, acea rochie care să mă strige dintr-o privire și deși erau o mulțime, confecționate din tot felul de materiale, în tot felul de culori electrizante, fiind un cocktail de seară am ales Rochia Chic Cu Efect de Apă – Maro Light. Această rochie m-a dus cu gândul la clar de lună, la nopțile senine de vară, acele nopți când îndrăgostiții se plimbă de mână pe alei necunoscute, mărturisindu-și dragostea eternă. Această rochie este extrem de elegantă și stilată, iar efectul de apă care cade mai ales deasupra decolteului, adauga un aspect neobișnuit și un plus de originalitate mie ca femeie. Este o rochie o rochie decentă, care trasează liniile fine ale trupului, scoțând în evidență talia subțire, șoldurile fierbinți și voluptatea sânilor, transformând femeia dintr-o ființă obișnuită, într-o zeiță a nopții. Zeița Lunii, femeia cea mai râvnită dintre toate. Știam că această rochie fină îl va impresiona și îl va face să mă dorească. Dezvăluind numai cât trebuie, rochia învăluie într-un mister seducător, care ar stârni până și pe cel mai greu de sedus bărbat.

rochie-chic-cu-efect-de-apa-~-maro-light-i23334-3

De la rochii, am trecută la încălțăminte, mai exact la categoria pantofi și am ales Pantofii EXPA80735 Gri. Acești pantofi de seară din piele naturală cu cristali gri aplicate, parcă ar fi rupți dintr-o stea luminoasă. Sunt moderni, comozi, eleganți și mai ales de calitate, fiind făcuți din piele naturală. Cu acești pantofi aveam de gând să mă ridic la înălțimea așteptărilor mele, dar mai ales ale lui. Pantofii Expa mi-ar fi scos și mai mult în evidență picioarele lungi și mi-ar fi oferit acea eleganță pe care numai tocurile o pot oferi. Acești pantofi mi-ar fi dăruit stil și feminitate fără efort. Deja mă imaginam mergând la brațul lui, în pași mici și siguri, simțindu-mă cea mai mândră dintre femei.

pantofi-expa80735-gri-i120912-3

Însă ținuta mea de vis și mai ales pantofii exclusiviști, aveau nevoie de o geantă pe măsură, așa că am intrat la accesorii, apoi la categoria Genți și astfel am găsit Geanta Plic L5. Acest plic din material textil, cu cristale aplicate și curea metalică detașabilă, de culoarea argintului pur, era perfect pentru a-mi întregi ținuta, dar mai ales pentru a-mi lua cu mine fardul de obraz, rujul de un roșu insistent și sticluța de parfum de care nu mă despart niciodată. Cu o astfel de geantă nu mai ai nevoie de nicio bijuterie, poate doar de o pereche de cercei. Atât rochia, cât și pantofii și geanta, îmi ofereau destulă strălucire pentru a-l îndrăgosti pe el. Mai multe accesorii m-ar fi făcut să cad în patima penibilului, ceea ce nu îmi doream. Cu o asemenea ținută nu ai nevoie nici de aur, nici de argint, nici de diamante… căci aceste elemente vestimentare oferă bun gust, eleganță și stil, fără să fii ostentativă, ci doar să ieși în evidență ca fiind femeia neobișnuit de armonios îmbrăcată. Acea femeie de neuitat, care impresionează prin frumusețea simplă afișată. Această ținută mă punea în valoare, fără să îmi știrbească din naturalețea firii.

plic-l5-i134631-3

Eram cât pe ce să finalizez comanda când mi-am dat seama că îmi mai lipsește ceva. Un parfum… aveam eu parfumuri, dar mă plictisisem de toate, niciunul nu părea să mă mulțumească sau să îmi ofere acea siguranță de sine, dar mai ales siguranța că îl voi îmbăta cu prezența mea. Nu știam cum miroase, dar denumirea lui m-a atras, m-a convins să îl cumpăr. Guess Seductive Woman este un parfum spumos, floral, oriental lemnos, care evocă în același timp feminitatea sfioasă și seducția amețitoare. Notele de top îndrăznețe de bergamontă zemoasă, coacăze acidulate și pară crocantă reînvie dorința ademenitoare și stârnește. În mijlocul parfumului se remarcă fațetele feminine ale florii de portocal, nuanțele exotice de iasomie și alura nobilă și prețioasă a rădăcinii de iris florentin. La baza parfumului se simte voluptoasa vanilie și esența condimentată a rășinii de boswellia, finisată de esența intensă, dulceagă, a uleiurilor esențiale de ambră, mosc, vanilie și lemn de cedru. Două pulverizări din acest parfum și aș fi renăscută ca o floare sub clar de lună, o floare parfumată pe care El să o miroasă, să o iubească și să o protejeze la nesfârșit.

guess-seductive-woman-apa-de-toaleta-613002-i50906-2

Am finalizat comanda și în nici douăzeci și patru de ore comanda mi-a ajuns acasă, cu plata ramburs. Aș fi avut posibilitatea de a le returna sau schimba dacă rochia sau pantofii nu-mi veneau, dar nu a fost cazul, îmi cunosc măsurile foarte bine.

Seara cea mare sosi, eu eram aproape gata, îmbrăcată, coafată, aranjată, parfumată, machiată… nu îmi scăpase niciun detaliu. Arătam fermecător… eram sigură că și lui îi va plăcea nespus. Tot admirându-mă în oglindă am auzit soneria… era El, i-am deschis și îmi spuse, izbindu-l valul de parfum ce se revărsa din trupul meu mustind de dragoste și frumusețe:

–          Arați fabulos… ești… ești… ești fascinant de frumoasă.

L-am sărutat pe obraz și am plecat să trăim seara vieții noastre, seara în care dragostea noastră se pecetluise într-un moment seducător pe care eu i l-am oferit cu tot sufletul. Pentru el eram capabilă să mă reinventez tot timpul, ca un camelon… un camelon în straie de la Tinar.ro.

 Aboneaza-te AICI la Newsletterul TinaR si afli prima de super oferta de Black Friday TinaR, ca sa-ti cumperi la fix piesele pe care ai pus ochii!”

300x250-tinar

Acest articol a fost scris pentru Blog Friday – BlogAwards.ro…

Sursa Foto: Tinar.ro

Lasă un răspuns

