MiniPrix – Pink Week – Pink Friday

Dragii mei, să vă anunț ceva, anul acesta nu se mai poartă negrul și nici vinerile negre nu mai sunt la modă, ci săptămânile roz! Da ați citit bine, o întreagă săptămână, toată de culoarea roz! Dar știți unde? La MiniPRIX, magazinul online de haine, încălțăminte și accesorii pentru femei, bărbați și copii, se desfășoară Pink Week în perioada 22-30 Noiembrie! Pink Week aduce în magazinul MiniPRIX reduceri colosale în fiecare zi, la sute de produse!

banner-new-postare-pink-week

       În vreme ce alte magazine au pe 29 Noiembrie Black Friday, MiniPRIX lansează Pink Friday care va aduce pentru toți împătimiții de cumpărături, reduceri impresionane la mii de produse. Iar pe 30 Noiembrie, lansează aplicația Mobile Saturday, unde toți cei care au instalat aplicația MiniPRIX pentru Android și iOS, pot efectua cumpărături direct de pe tabletă sau smartphone. Descarcă și tu aplicația MiniPRIX, pentru Android sau iOS, pentru a fi la curent cu super ofertele din 30 Noiembrie de la MiniPRIX!

        Așadar pe scurt, dacă nu m-am făcut prea bine înțeleasă, începând de astăzi 26 Noiembrie până pe 28 Noiembrie poți profita de reducerile Pink Week de la MiniPRIX și cea mai importantă informație: de VINERI 29 NOIEMBRIE are loc Pink Friday, unde cumpărătorii pot să achiziționeze mii de produse cu reduceri impresionante și SÂMBĂTĂ, 30 NOIEMBRIE, posesorii de smartphone-uri și tablete cu aplicațiile Android și iOS trebuie să folosească aplicația MiniPRIX pentru a cumpăra produse cu reduceri impresionante! Toate numai la MiniPRIX!

miniprix

        Am de gând să profit și eu de Pink Friday să îmi cumpăr cel puțin 3 produse pe care vi le voi descrie și vouă, asta ca să vedeți dinainte să accesați site-ul ce produse frumoase se găsesc la MiniPRIX. În primul rând îmi voi cumpăra o pereche de Ghete din piele naturală de culoare bleu. Eu nu sunt genul care să poarte clasicele ghete negre sau maro, eu sunt eu și trebuie să arat acest lucru. Acum costă 168 de lei, dar sunt convinsă că de Pinky Friday vor fi mult mai ieftine. Aceste ghete sunt 100% din piele naturală, atât la exterior cât și la interior. Îmi plac mult aceste ghete în primul rând pentru că sunt din piele, apoi pentru că sunt înalte până la gleznă, dar și pentru că au talpă joasă. Sunt moderne, sunt sigură că sunt și foarte comode și merg atât la ținute casual cât și sport. Cu asemenea ghete sigur voi atrage privirile trecătorilor de pe stradă și-mi vor asigura plusul de unicitate de care am nevoie.  Ghete din piele naturală pentru o fată naturală și fină ca mine.

ghete din piele naturala

Asemenea ghete drăguțe au nevoie de completarea unui pulover, așa că am de gând să îmi iau de Pink Friday și Puloverul cu mânecă lungă pentru femei, albastru, evident. Acest pulover atrage în primul rând prin model și detalii… îmi place mult cum este lucrat, acele dungi ca de beteală mă duc deja cu gândul la spiritul Crăciunului. Toată lumea poartă roșu în ziua de Crăciun, eu am de gând să port albastru, să fiu diferită. Puloverul este perfect pentru o după-amiază de Crăciun petrecută în sânul familiei. Este un pulover de sărbătoare, dar care poate fi purtat în orice zi friguroasă de iarnă… acele zile care mă obligă să mă îmbrac gros, însă MiniPRIX îmi oferă un pulover grosuț fără să renunț la stilul meu feminin. Abia aștept să îl cumpăr și să îl port. Acum costă 33 de lei, dar nu m-ar mira să-i reducă prețul la 17-20 de lei.

pulover cu maneca lunga pentru femei

Și dacă tot îmi iau o pereche de ghetuțe și un pulover frumos, n-ar strica să îmi cumpăr și o geacă modernă. Îmi voi cumpăra Geaca cu glugă nedetașabilă, mov, ca să se asorteze cu ghetuțele și puloverul. În fond și movul este derivat din albastru cu un strop de roșu. Această geacă la fel mă teleportează în atmosfera Crăciunului, mă duc cu gândul la globulețele de Crăciun, frumos colorate și strălucitoare. Iarna aceasta se poartă culorile electrizante, lucioase, vibrante. Iar această geacă nu doar că întrunește toate criteriile trendului, ba chiar le și depășește în sensul bun, bineînțeles. Acum costă 89 de lei, dar am toată nădejdea că o voi cumpăra cu 60 de lei, sau mai puțin! Reducerile sunt generoase.

geaca cu gluga nedetasabila

Am toată increderea că de Pink Friday voi putea să îmi cumpăr cu 200 de lei o ținută completă, de calitate, modernă și fascinant de frumoasă.

Așa că nu uita, descarcă aplicațiile, urmărește reducerile și profită fără măsură de Pink Week, Pink Friday și Mobil Saturday. Fii pe fază, MiniPRIX îți va satisface orice capriciu, de la haine și încălțări, până la lenjerie intimă și genți! Totul este să vrei! Cumpără de-acum cadourile de Crăciun pentru cei dragi și vei fi cu un pas înaintea tuturor, ba chiar vei economisi bani pentru petrecerea de Revelion.

Să dăm drumul cumpărăturilor roz, pe bani puțini! Numai cu MiniPRIX!

UPDATE!!!  Vor fi oferite, cu ocazia Pink Friday, mii de produse cu reduceri de pana la 70%, din categoriile Imbracaminte, Incaltaminte, Accesorii, Jucarii, Arta si Carti, Electronice si Electrocasnice, Casa, Gradina si Masina, Alimente, Frumusete si Sanatate

Lasă un răspuns

