Crăciun de poveste cu FunGift.ro

        „Jingle bells, jingle bells, jingle all the way, oh, what fun it is to ride in a one horse open sleigh…”

Decembrie bate la ușă, sărbătorile sunt la o distanță de-o clipire… deja am intrat în spiritul sărbătorilor de iarnă, abia aștept Crăciunul. Cum trecem de 1 ianuarie încep să număr zilele rămase până la Crăciun, atât sunt de încântată și atât de mult îmi place atmosfera de Crăciun. Este o perioadă de-a dreptul magică, fantastic de frumoasă, de poveste… colindele, bradul împodobit, luminițe colorate, oamenii fericiți în căutarea cadourilor perfecte, mirosul cetinilor de brad, aroma de cozonaci dăinuind în toate casele… ce atmosferă, ce minune de la Dumnezeu că ne-a o ferit o asemenea sărbătoare sfântă o dată cu nașterea lui Iisus Hristos.

banner_xmas2 copie

Îmi place la nebunie să ofer cadouri frumoase de Crăciun și chiar să-mi fac mie cadouri minunate, însă oricât aș adora atmosfera de Crăciun, urăsc să alerg prin magazine în căutarea cadoului desăvârșit, frumos, la un preț decent și mai ales cu mesaj. Așa că am de gând să profit de faptul că am acces la internet nelimitat și voi colinda magazinele online. În căutarea mea timpurie, am găsit deja magazinul online care mi-a devenit și favorit. FunGift.ro este magazinul meu de suflet pentru cadouri de Crăciun și nu numai. FunGift.ro este cel mai mare magazin online de cadouri din România, cu produse de o mare diversitate, la prețuri mai mult decât accesibile. Aici veți găsi Cadouri de Crăciun, Cadouri pentru Copii, Cadouri pentru Femei, Cadouri pentru Bărbați, Cadouri pentru Casă, Decorațiuni de Crăciun, Cadouri pentru Birou, Tricouri și Bijuterii Fun!

Am de gând să cumpăr multe produse, dar pentru astăzi o să vă dau numai câteva exemple, care sper că vă vor fi și vouă de folos. Într-o perioadă atât de aglomerată, câteva idei de cadouri o să vă prindă bine. Cu toții suntem prinși în treburile cotidiene, dar asta nu înseamnă că trebuie să neglijăm Crăciunul și mai ales pe cei dragi nouă, de la cei mici, la bunicii noștri dragi. Haideți să vă dezvălui și vouă ce cadouri frumoase voi face eu de Crăciun familiei mele.

An de an îmi cumpăr un nou ornament pentru brad, un ornament nou nouț, care să îmi aducă aminte peste ani de sărbătoarea din acel an. Podoabele cumpărate au fiecare câte o semnificație, nu uit niciodată din ce an provine fiecare și ce sentiment mi-a inspirat acel ornament. Cât de curând voi cumpăra din magazinul FunGift.ro, 4 Globuri în Cutie. Acest set conține 4 globulețe strălucitoare imprimate cu elementele Crăciunului, așezate într-o cutie de culoare roșie cu imprimeuri de sărbătoare. Globulețele au o panglică roșie mătăsoasă cu care le voi putea prinde cu ușurință în bradul de Crăciun. Cutia cadou în care se odihnesc globulețele, are pe capac un loc special pe care pot scrie un mesaj emoționant. Acest cadou i l-aș da bunicului meu, pentru că de la el am moștenit tradiția cu ornamentele cumpărate an de an. Tot el mi le-a dat pe cele vechi de zeci de ani și astfel bradul meu are un parfum împletit între vechi și nou, ceea ce îl face și mai special. I-aș da cadoul în ziua când vom împodobi împreună mărețul brad și aș scrie pe cutie: „Cu toată dragostea pentru cel mai deosebit bunic!”.

4-globuri-in-cutie-poza-t-D-n-18003 - 4 globuri in cutie 400 x 400

Bunica mea este și ea o femeie specială, o bucătăreasă nemaipomenită căreia îi place să gătească din zori și până seara minunatele bucate de Crăciun. Și ea are o tradiție, în fiecare dimineață de Crăciun desfacem cadourile împreună. Tot atunci ne servește cu cozonac pufos, proapăt făcut, și cu o ceșcuță de ceai sau de cafea cu lapte, pentru fiecare după placul inimii. Pentru ea aș cumpăra Setul de cești de Crăciun. O superbă cutie de cadou cu motive de Crăciun ascunde în ea șase ceșcuțe de cafea și șase farfurioare cu același aspect festiv. Este un set extrem de frumos, foarte potrivit pentru o bunicuță dragă așa cum este a mea.

Set-de-cesti-de-Craciun-poza-t-D-n-17280 - set de cesti de craciun 400

În noaptea de Crăciun mama mea lasă aprinse pe măsuța din sufragerie numeroase lumânărele parfumate pentru a-i lumina calea lui Moș Crăciun până la brad. Deși Moș Crăciun este în inimile noastre, ea încă lasă celebrul pahar de lapte și farfurioara cu fursecuri pe care de obicei le mănâncă tata noaptea, când ne pune cadourile sub brad. 🙂 Dar atmosfera în sine creată de mama, cu bradul împodobit, lumânările aprinse și parfumul îmbietor din cameră, fac ca seara de Crăciun să devină de-a dreptul mistică. Pentru ea voi cumpăra Setul 8 lumânări sclipitoare. Cu o fundiță roșie, elegantă, setul cu 8 lumânări sclipitoare este pregătit special pentru mămica mea. Setul este compus din 8 lumânări sclipitoare de tip pastilă care își găsesc locul în 2 suporturi din sticlă, decorate cu câte o fundiță. Acest set este ambalat într-o cutie roșie cu capac transparent, legat cu o fundiță de organza. Un cadou special pentru o atmosferă armonioasă de Crăciun.

IMG_8517_400x400px

Tatăl meu este Moș Crăciunul familiei, el este cel care ne oferă tuturor cadouri, el este cel care le așează noaptea sub brad, el este cel care ne îndeplinește tuturor dorințele și ne face cele mai frumoase cadouri. În copilărie am avut un glod de iarnă cu o căsuță minunată în el și cu un pomișor cherchelit pe care mi-l dăruise tata. De fiecare dată când îl agitam, în globul meu părea să ningă. Și-așa de tare l-am agitat o dată că am reușit să îl sparg. Când am văzut Glob de Crăciun m-am gândit la tata, tocmai pentru că el este Moș Crăciunul nostru. Aest glob este înconjurat de zăpadă, iar moșul ține în mână un felinar de parcă ar vrea să-i lumineze calea până la noi. Este un cadou simbolic, perfect pentru tatăl meu și știu că o să-i placă mult, o să-l emoționeze și-l va pune la loc de cinste în bibliotecă. Va sta acolo indiferent de anotimp pentru că este un cadou de la fata lui dragă.

Glob-Craciun-poza-t-D-n-17278_400

Sper ca ideile mele v-au inspirat și pe voi, dragi cititori! Deocamdată mi-am ales cadourile pentru familia mea, însă voi reveni cu un alt articol pentru a vă dezvălui ce mi-am luat și pentru mine, pentru că este de-a dreptul imposibil să nu mă sărbătoresc și pe mine. 🙂 De când am descoperit FunGift.ro sunt mai liniștită, știu că voi găsi cadoul perfect pentru oamenii dragi sufletului meu.

         Să vină Crăciunul cu atmosfera lui magică! 

logo_fungift_hp   

3 gânduri despre „Crăciun de poveste cu FunGift.ro

  1. Pingback: Cadouri FunGift pentru Moș Nicolae | Litere Stacojii

Lasă un răspuns

