Ținuta office de succes, marca Glittio

Să fii femeie nu este un lucru ușor… tot timpul avem nevoie să ne inventăm și să ne reinventăm, atât vestimentar cât și sufletește. Întotdeauna am admirat femeile de afaceri, întotdeauna le-am adorat ținutele lor office, cu detaliile lor feminine, dincolo de vestimentația uneori sobră și în culori prea decente. Cred că ținutele office sunt cele mai greu de potrivit pentru că oricând poți cădea, ca femeie, în patima banalului și a ținutelor șterse. Deja clasicul sacou negru și veșnica cămașă albă nu prea se mai poartă, este nevoie de mai mult pentru a-ți dezvălui personalitatea, gândirea, sentimentele și bineînțeles profesionalismul.

În general doamnele și domnișoarele iubesc rochiile elegante sau casual, ei bine eu sunt atipică, mie îmi plac rochiile office, vorbesc mai mult despre persoana care le poartă, decât orice altă rochie. Încă nu sunt o femeie de afaceri, dar mi-ar plăcea să fiu, să lucrez în publicitate, să mă ocup de promovări, de proiecte, să mă bucur de întâlnirile lungi și frumoase cu sponsori importanți, iar eu să impresionez prin ținutele mele office, veritabile, demne de o adevărată femeie. Magazine de haine sunt o mulțime, dar foarte puține au niște ținute office care să fie și moderne, confecționate din materiale de calitate și cu un preț accesibil. Dacă eu aș fi o femeie cu o carieră de succes, mi-aș cumpăra hainele numai din magazinul online Glittio.ro. Glittio este un magazin care comercializează îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, articole sportive, produse pentru sănătate și frumusețe de la branduri importante, atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii. Indiferent că vorbim de o ținută de zi cu zi, casual, elegantă, office, sport sau party, Glittio are toate resursele necesare pentru a ne înveșmânta frumos și în tendințele actuale cerute sau chiar impuse. Aici veți găsi branduri de renume ca Jolidon, Calvin Klein, Ana Lublin, Awama și multe, multe altele, peste 70 de nume mari, toate de renume mondial.

Antet

Am tot colindat și alte magazine online, însă în opinia mea, cel care m-a convins cel mai mult, datorită raportului modă – calitate – preț a fost Glittio.ro. Dacă ar fi să îmi imaginez ținuta office perfectă, aceea ar arăta după cum urmează. În primul rând o vestimentație reușită vine din interior și alegem lucruri care ne avantajează atât fizic cât și sufletește și profesional. Nu aș putea niciodată să port o rochie office desăvârșită, fără o lenjerie intimă pe măsură. Iar pentru confortul meu psihic dar și fizic, pentru a mă simți frumoasă, sexi și sigură pe mine, aș purta neapărat un Body Margherita H1148 – Champagne de la Jolidon. Acest body string de culoarea succesului, adică de culoarea șampaniei, are cupe mousse cu bureței detașabili, este extrem de confortabil și este confecționat din microfibră foarte fină și plăcută la atingere. Este o lenjerie intimă parcă menită pentru femeile sigure pe ele, frumoase, sexy, care știu ce înseamnă senzualitatea și mai ales cum îți poți pune trupul mlădios în valoare. Acest body parcă mă instigă să-mi port corpul cu mândrie și să mă bucur de frumusețea lui. Lenjeria intimă este prima piesă care duce spre o ținută office desăvârșită.

poze_jolidon_continuativa_basics_H1148

Aș ascunde de ochii curioși ai lumii Body-ul Margherita cu superba Rochie – Rene – Bicolor de la Zaps. Iar lenjeria aș expune-o numai celui iubit, în schimb cu rochia m-aș mândri la birou, mai ceva ca o primadonă. Rochia Rene este o rochie cu un design special, care subțiază silueta vizual, asigurând o ținută impecabilă pentru orice eveniment birocratic. Cele două culori aparent cuminți, inspiră prin fantezia ușor strălucitoare a albastrului închis și a cremului plăcut și fin la vedere. O astfel de rochie încurajează orice femeie care o poartă, oricât ar fi ea de timidă, și impresionează până și pe cei mai exigenți sposori, colaboratori sau șefi. Cu Rochia Rene, succesul stă în calea ta!

ZAPS_SU_RENE_I13_028

Neapărat rochia Rene ar trebui pusă în evidență de o pereche de pantofi Petusco, dar nu orice pantofi, ci frumoșii Pantofi – Celia – Piele. Pantofii Celia sunt confecționați 100% din piele naturală, de o calitate excepțională, care se potrivesc de minune acelor femei care iubesc pantofii cu platformă și stilul elegant. Acești pantofiori par confecționați din piele de șarpe, ceea ce le oferă un plus de eleganță… par a fi creați special pentru femeile dominatoare, care au lumea la picioare, care pășesc pe calea reușitei cu mândrie și siguranță, pregătite să facă față oricărui obstacol. Sunt genul de pantofi care asigură trupului o postură demnă și elegantă, lungesc picioarele și le fac mai frumoase. Orice femeie adevărată ar trebui să aibe în garderoba ei măcar o pereche de pantofi Petusco. Încălțată cu Pantofii Celia privești lumea de la înălțime și o domini printr-un stil elegant sau office.

Brands_petusco-celia-4

Neapărat o asemenea ținută office ar trebui accesorizată măcar cu o bijuterie care să pună și mai mult în valoare ideea de feminitate, profesionalism și succes. La Body-ul Jolidon, Rochia Zaps și Pantofii Petusco aș pune neapărat o Brățară din Piele By Dziubeka. By Dziubeka este un brand internațional renumit, ce oferă bijuterii elegante, care asigură o apariție remarcabilă. Confecționate cu mare atenție spre detalii, brandul By Dziubeka oferă accesorii de o calitate deosebită. Iar această brățară din piele este și ea de o calitate superioară, cu un design cuceritor, apreciat de toate femeile care iubesc moda și sunt atente la detaliile de finețe.

Dziubeka_BP0219

Cam așa ar arăta în viziunea mea o ținută office perfectă, o ținută care s-ar potrivi foarte bine și unei vestimentații casual cu un plus de eleganță. Să fii femeie nu-i ușor, cu atât mai puțin ușor este să fii o femeie de afaceri… și ca să nu ne masculinizăm și noi alături de bărbații cu care lucrăm, ar trebui să ne îmbrăcăm pe măsură, să fim ca un singur trandafir parfumat într-o grădină plină de stejari.

Ținuta office de la Glittio, o ținută pe sufletul meu!

“Devino fan-ul paginii Glittio si descoperi super oferte de Black Friday!”

Glittio

Acest articol a fost scris pentru Blog Friday – BlogAwards…

Lasă un răspuns

