Cadouri FunGift pentru Moș Nicolae

Vă dădeam idei de cadouri de Crăciun într-un articol anterior. Ei bine, dacă vă dădeam vouă idei, trebuie să vă mărturisesc că am cumpărat și pentru mine, mai exact cadouri de Moș Nicolae; de Moș Crăciun, cel mai probabil este că o să revin în magazinul online Fungift.ro și o să cumpăr alte minunății.

Am trei verișoare extrordinar de frumoase, cuminți și care învață foarte bine, întotdeauna mă gândesc la ele când vin sărbătorile; căci toate merită tot ceea ce este mai frumos și mai bun. Din start ideile mele de cadouri au fost legate de brad, știu cât de mult le place lor să împodobească bradul și cât se bucură în seara când înfăptuiesc minunatul ritual al împodobirii bradului. Probabil vă întrebați de ce FunGift și nu alt magazin?! Ei bine pentru că FunGift este magazinul care m-a cucerit, mi-a câștigat încrederea în primul rând datorită prețurilor foarte accesibile. Pe internet circulă o vorbă, și cred că este adevărată, cum că FunGift este cel mai mare magazin online de cadouri din România, cu produse de o mare diversitate. Aici veți găsi Cadouri de Crăciun, Cadouri pentru Copii, Cadouri pentru Femei, Cadouri pentru Bărbați, Cadouri pentru Casă, Decorațiuni de Crăciun, Cadouri pentru Birou,Tricouri și Bijuterii Fun.

banner_xmas2 copie

Am simțit o emoție nebună cu câteva zile înainte de venirea lui Moș Nicolae, mă tot gândeam ce să le cumpăr verișoarelor mele adolescente, ceva ce le-ar bucura, dar care să le rămână și amintire. Și bineînteles, m-am legat de brad și am ales câte două cadouri speciale pentru fiecare dintre ele. Le-am luat câte un set de 12 ornamente din lemn pentru brad și câte un set de lumânărele parfumate De la inimă la inimă. Ia uitați cum arată ele pe site, dar să știți că nu este mare diferență între imaginile de pe site și cum arată ele în realitatea. Veți vedea în imaginile de mai jos că diferențele dintre fotografii, sunt de lumină, atâta tot.

12-ornamente-din-lemn-Cadouri-de-Craciun-poza-t-D-n-d_822

De-la-inima-la-inima-poza-t-D-n-IN0902180_400x400px

Să vă spun acum și câteva lucruri despre aceste două cadouri minunate. Cele 12 ornamente din lemn sunt absolut fascinante, cam micuțe ce-i drept, dar frumoase. Mi-ar fi plăcut să fie puțin mai mari, dar îmi dau seama cât de mult s-au migălit la ele cei care le-au făcut. Sunt handmade, făcute cu multă migală de mâna omului. Miros a lemn, sunt pictate și lăcuite, arată senzațional prinse într-un brăduț gingaș. Setul cuprinde doi îngerași, doi copilași cu sania, soldăței, patinatori, un mini Moș Crăciun și alte câteva figurine foarte delicate și finuțe. M-am îndrăgostit de ele de când le-am văzut prima dată pe site. De cum le-am zărit am știut că sunt făcute special pentru verișoarele mele, pentru suflețele lor minunate și sensibile. Ce spuneți? Vă plac?

20131209_165616

Apoi, după ce am pus în coș cele 12 ornamente din lemn, pe care le-am ales tocmai pentru că sunt din lemn și nu clasicele globulețe din sticlă sau plastic, uneori prea sclipicioase sau banale. Inima mi-a fost cucerită de setul De la inimă la inimă. Se spune că dragostea poate fi mărturisită într-o mie de moduri, dacă nu o infinitate chiar, iar acest cadou este unul dintre ele. Căci pentru mine, verișoarele mele îmi sunt ca niște surori mai mici și simt mereu nevoia ca ele să știe că le sunt alături. Setul este format dintr-un suport de lumânare din ceramică albă, în formă de inimioară, și două lumânări parfumate, roșii ca focul, tot în formă de inimă. Toate 3 piesele împachetate într-o cutie elegantă, cu un capac semitransparent și o fundiță roșie. Atât desfăcute, cât și nedesfăcute, lumânările arată fermecător de frumos. Mie una mi-au plăcut mult, vouă? Îmi imaginez deja lumânărelele în noaptea de Crăciun, așezate cu multă grijă lângă paharul cu lapte și farfurioara cu fusecuri, în așteptarea lui Moș Crăciun.

20131209_170005

Mătușile mele mi-au fost complice, și dimineața, fetele și-au găsit lângă ghetuțe cadourile frumoase pe care le-am cumpărat cu mult drag. Decorațiunile de brad, lumânărelele și o cutie cu bomboane de ciocolată, au fost o alegere mai mult decât inspirată pentru domnișoarele din familia mea. Încântarea lor a fost maximă, am reușit să le fac fericite… dar nu aș fi reușit fără ajutorul magazinului online FunGift.ro.

Dacă aveți și voi o familie specială și sunteți în pană de idei, n-ar strica să faceți un tur magazinul FunGift și astfel veți putea cumpăra cadouri frumoase, exclusiviste și foarte ieftine.

Eu una spun: Mulțumesc FunGift.ro, mi-ați câștigat încrederea cu cadourile voastre, cu promtitudinea și profesionalismul echipei voastre!

logo_fungift_hp

2 gânduri despre „Cadouri FunGift pentru Moș Nicolae

Lasă un răspuns

