Cu Travel Fan în Mauritius

Cea mai bună prietenă a mea lucrează pe un vapor de croazieră. Este atât de norocoasă și de privilegiată că a putut să vadă aproape toată lumea, cel puțin majoritatea din insulele lumii, încât aproape că m-aș da și eu peste cap să obțin un astfel de job. Acum este în America, în Miami mai exact, și mult o mai invidiez. Mi-aș dori ca viața mea să fie o călătorie, la fel cum este a ei. Am de gând ca anul viitor să vizitez și eu Mauritius. Atât de impresionată am fost de fotografiile ei încât mi-am promis că într-o zi voi ajunge și acolo. Atât de frumos mi-a vorbit despre soarele puternic din Mauritius, despre apele turcoaz, despre plajele fascinante cu palmieri și nisip alb-gălbui, despre plantațiile de trestie de zahăr cât vezi cu ochii, despre vegetația luxuriantă, despre explozia de culori din hainele localnicilor, despre senzația de liniște și pace pe care insula i-a oferit-o cu o infinită dărnicie, despre oamenii zâmbitori și amabili, încât mi-a trezit și mie o dorință nestăvilită de a călca pe pământ african. Mi-a povestit și despre hotelurile elegante, despre romul incredibil de bun și despre multe alte minunății pe care ea le-a văzut și le-a simțit în inima Insulei Mauritius. M-am îndrăgostit de Mauritius iremediabil, fără să-l fi văzut, doar din fotografiile și povestirile prietenei mele.

2338749221_0_huge

Aș pleca, aș pleca întinsă, fără să mă mai uit înapoi. Aș pleca cu ajutorul agenției Travel Fan, căci fără să-mi dau seama, din click în click am intrat pe www.travelfan.ro. Și ce-am descoperit?! O super Vacanță de Revelion în Mauritius de 11 zile și 8 nopți, de pe 29 decembrie 2013, până pe 8 ianuarie 2014. Mi-aș dori ca de Revelion să fiu într-un loc exotic, să mă bucur de plaje luxuriante și de soarele arzător, să vin bronzată și cu bateriile încărcate, aptă pentru un nou an de muncă. Despre Travel Fan numai de bine, profesionalism, prețuri accesibile și promtitudine! Agenția de turism Travel Fun a fost născută din dragostea pentru călătorii, echipa își dorește ca clienții săi să călătorească în condiții de maximă siguranță, să beneficieze de servicii de calitate, pe care le oferă la cele mai înalte standarde. Travel Fan are o experiență relevantă de peste 6 ani în turism, de aceea și reușesc să ofere servicii turistice extrem de diversificate. Travel Fan oferă cazări individuale în țară și străinătate, oriunde în lume, circuite de grup sau individuale; circuite culturale, cu temă gastronomică, spirituală sau pelerinaje; chartere în Turcia, Grecia, Spania, Dubai, Cipru; oferte sejur litoral în Bulgaria, Turcia, Israel, Spania. Și în pluuuus, oferă până și asigurări medicale de călătorie. Totul la prețuri decente, de la cei cu venituri modeste, la oamenii foarte bogați.

2338749221_1_huge

Dar până una alta, eu vreau să văd Mauritius, Parcul Național Casela, să fac o mică croazieră cu catamaranul, vreau să ating „pământul celor șapte culori” și să gust romul autentic, să văd Port Louis-ul și să mă bucur de o altă lume, o lume paradisiacă, așa cum am visat de ceva timp încoace.

  Urați-mi succes, o să plec să mă bronzez în Mauritius!

Lasă un răspuns

