Imagini neclare

www.lovesite.ro

A fost o vreme când te vedeam printre oameni,

Fără să fi printre ei.

Îți zăream fotografia chipului,

În chipuri care nu erau oglindirile tale.

Te căutam neobosită, zi și noapte,

Fără să fi prezent nicăieri.

Îți simțeam parfumul tare și înțepător,

Fără să fie în preajma mea nicio urmă de mosc.

Îți auzeam glasul dintr-o mie de voci,

Dar vocea ta nu era printre ele.

Adierea vântului îmi părea mângăierea ta,

Șuierul pomilor mi-amintea de pulsul inimii tale…

Te vedeam în tot și-n toate,

Acum am uitat, ți-am uitat până și fața,

Mintea mea nu mai reușește să-o mai reconstruiască

Din imagini precise și clare.

Ești o formă distorsionată a trecutului meu,

Dar încă îmi mai trezești acel dor de iubire,

Căci ai reprezentat cândva un ideal,

Astăzi ești un vis neîmplinit,

Ce-a trebuit să-l las să curgă,

Să plece, să fugă, să moară în mine…

Lasă un răspuns

