Tablete industriale lansate de IDmag

Când au apărut pe piață tabletele, parcă înnebunisem. N-aveam în cap decât „vreau tabletă, vreau tabletă”, și cu cât îmi doream mai tare, cu atât mă îndepărtam mai mult de abținerea unei tablete. Dar într-un final am reușit, n-am o tabletă ci două, de la diverși producători. Dar tabletele mele sunt mai mult pentru tăiat frunza la câini, pentru că pe ea nu fac altceva decât să mă joc și să socializez cu lumea pe facebook… că na, nu-i o tabletă de lucru.

Dar voi știați că pe piața gadget-urilor există și tablete industriale?! Eu una habar n-aveam, am aflat de curând când am intrat accidental pe site-ul magazinului online IDmag, www.idmag.ro. Acolo am descoperit o mulțime de tablete, toate industriale, toate cu funcții care mai de care mai utile pentru muncă. IDmag este singurul magazin online destinat pieței de mobilitate din România care comercializează peste 85,000 de aplicații, produse și servicii de la cei mai importanți furnizori de tehnologie la nivel internațional. Portofoliul de soluții, produse și servicii IDmag includ cititoare de coduri de bare, terminale mobile, tablete industriale, infrastructură wireless, imprimante, riboane, etichete, echipamente POS, carduri, cântare electronice, aplicații software, servicii mobilitate, RFID, accesorii și echipamente, noi sau second hand. IDmag este un hub cu tehnologii de ultimă generație în mobilitate, toate produsele și serviciile fiind la prețuri corecte, conform standardului de calitate întrunit. Ușor, ușor, munca zilnică va deveni mai ușoară ca niciodată!

Hoeft---Wessel---Skeye-Pad-Automotive-UMTS

Dintre toate tabletele industriale, mi-a atras foarte tare atenția Tableta Hoeft&Wessel – Skye Pad Automotive UMTS. Ia uitați ce specificații tehnice interesante are:

  • Frecvența Procesor – 400 MHz;
  • Model Procesor – Marvell PXA255;
  • Capacitate HDD/Flash – 128 MB;
  • Memorie RAM – 128 MB;
  • Sistem de operare – Windows CE 5.0;
  • Conectivitate – USB, RS232, WiFi, UMTS;
  • Diagonala ecran – 8.4 inch;
  • Alte caracteristici;

–     WiFi 802.11 b/g (nu în combinație cu slotul SD);

–          PCMCIA slot type II;

–          CF slot type II;

–          SD slot;

–          Opțional citire coduri de bare 1D.

Și în plus, orice cumpărător primește și o garanție de un an la această tabletă. Mă întreb acum dacă în marile fabrici și uzine, lucrătorii au astfel de tablete care să le ușureze munca?! Eu sper că da, dar dacă nu au, să facă bine patronii și să achiziționeze din magazinul IDmag o serie de tablete pentru angajații săi, și astfel afacerea se va dezvolta, iar patronul va avea de câștigat timp și bani. O investiție inteligentă, pentru un viitor strălucit.

IDmag – Smart Technology HUB!

logo

Lasă un răspuns

