Iubire bolnavă

www.trilulilu.ro 1

Nu mă mai strânge, mă doare,

Mi-ai înroșit încheieturile cu-a ta strânsoare.

M-ai mușcat de obraji, mi-ai învinețit buzele,

Inima mi-ai prins-o ca într-o menghină.

Dar astăzi mă eliberez din lanțuri,

Nu mai sunt prinsă, nu te mai las să mă ții captivă.

Nu încerca să mă oprești,

Nu o să poți!

Îmi recapăt libertatea, vreau și pot,

Nu mai ai niciun cuvânt de spus.

Astăzi drumurile noastre se despart definitiv,

Vor deveni paralele și niciodată, cu niciun chip

Nu mă voi mai întoarce și nu voi mai privi înapoi.

N-am niciun regret, las forțele naturii

Să se reverse asupra ta cu violență.

Tu nu ai avut milă de mine, nici de sufletul meu,

Așa că voi ruga cel mai ascuțit fulger

Să te străpungă chiar în frunte.

Acolo unde, în căpușorul tău,

Ai crezut că sunt ușor de rănit și de doborât.

Dar nu e așa, astăzi sunt liberă,

N-are rost să mă răzbun cu mâinile mele,

Universul va ști să te pedepsească.

Te-am îmbrăcat în negru cu înjurăturile mele,

Sper ca hainele să te sufoace.

Așa vei înțelege cât rău mi-a făcut mie

Iubirea aceasta, bolnavă, a ta.

Am tăcut prea mult, am îndurat de ajuns,

A venit vremea să nu mai tac și să plec.

Îți fac cu mâna în numele vremurilor de mult apuse,

Cu bine străine, îți doresc să rămâi singur!

 

Lasă un răspuns

