O lume roz

    www.desktopwallpapers.ro

       Imaginează-ți o lume roz, numai a noastră. Uite, vezi norul în formă de inimă roșie care ne călăuzește calea?! Ei bine, inima este steaua noastră, cea care ne îndrumă spre o viață împreună. Oamenii trăiesc cu drobul de sare deasupra capului, noi avem o inimă maaare, care poartă în ea toate atingerile noaste, toate săruturile, toate nopțile albe și certurile noastre furtunoase. Știi și tu, nu îmi doresc o dragoste perfectă, ci o relație specială, care să mi se potrivească și mie și ție. Nici măcar nu mă tem de certuri, nu mă gândesc nici la despărțire atâta timp cât știu că eu îți aparțin ție și tu mie. Aș vrea să ne certăm cu violență, să ne spunem vrute și nevrute, dar să fim sinceri. Și-atunci când eu o să te văd trist, să te iau în brațe împăcându-ne cu o sărutate. Sau când eu o să plâng de supărare, tu să îmi ștergi lacrimile și să îmi ceri iertare. Nu vreau să îți greșesc, dar daca totuși o s-o fac, vreau să fie pentru că am încercat să fac ceva bun pentru tine, ceva care să îți ușureze viața, care să te facă mai liniștit. Și tu poți să-mi greșești mie și mai ales dacă seara îmi vei trimite un mesaj cu „Te iubesc, n-am vrut”.

       Nu vreau o relație perfectă, ci una plină de obstacole care să ne apropie și mai mult, care să ne facă să ne iubim și mai mult și care să ne dea de înțeles că drumul pe care mergem este bun, ne bătătorește calea spre bătrânețe… împreună. Nu vreau să mă înșeli, căci nici eu nu o să o fac. Dar dacă totuși o să se întâmple, fă-o din curiozitate și mărturisește-mi, dacă putem ne salvăm, dacă nu, nu. Dar ar fi păcat să stricăm ce-am construit din curiozitate, căci nu prea pot să iert și nici nu pot să uit și nici nu vreau să trăiești cu impresia că aș ierta așa ceva. Dar dacă totuși se întâmplă, pentru că între noi lipsește ceva, hai să schimbăm împreună neplăcerea în plăcere, neajunsul în preaplin. Vreau să comunicăm, să ne putem spune orice, înainte de toate să fim prieteni și să avem încredere unul în celălalt, să fim confidenți, iubiți, amanți, protectori unul pentru altul.

       Vreau o lume roz, hai să trecem prin ea de mână!

4 thoughts on “O lume roz

Lasă un răspuns

