O nuntă ca un film

Astăzi am văzut o filmare nunta Bucuresti care mi-a starnit entuziasmul și nerăbdarea de a mă mărita. Când voi reuși… când va dori soarta și Dumnezeu. Nu știu cum sunt alții, dar eu când mă gândesc la marele eveniment, un fior îmi străbate tot trupul și mă apucă într-adevăr o teamă. Pentru că vreau ca totul să iasă perfect. În afară de alegerile făcute pentru rochie, costum, invitații, verighete, local, muzică și așa mai departe, cel mai important pentru mine este serviciul foto-video. Pentru că mai presus de orice vreau ca amintirea nunții mele să dăinuie peste ani, să fie nemuritoare. Nu vreau o casetă veche cu purici, nu vreau fotografii îngălbenite de vreme, ci filmări cu iz cinematografic și fotografii artistice, care să redea întocmai emoția nunții mele, bucuria trăirilor noastre, fericirea și iubirea pe care eu și el o simțim. Amintirile se pierd în memorie o dată cu trecerea timpului, muzica se pierde în neant o dată cu terminarea nunții, mâncarea se mănâncă, băutura se bea, localul dispare, poate, din viața noastră… oamenii vor vorbi un timp despre nunta de vis avută, dar cu timpul vor uita. Așa că am nevoie de niște dovezi palpabile, dovezi care să ateste veridicitatea trăirilor pe care eu și el le-am simțit în acel moment.

Nunta

Mă gândesc că în căsnicie vor exista certuri, momente tensionante, perioade în care poate nu ne vom vorbi sau ne vom rătăci unul de altul. Și-atunci, cu o simplă atingere, să dau drumul CD-ului de la nuntă și să rememorăm împreună nunta noastră, să ne amintim cât de mult ne iubeam, pentru a realiza, tot împreună, cât de mult ne iubim încă. Și orice cumpănă poate fi trecută văzând câtă fericire ne-a unit și cât de bucuroși a fost când ne-am împlinit visul de a ne căsători. Filmarea de la nuntă nu piere, un cameraman priceput va ști să surprindă întocmai povestea noastră, trecutul, prezentul și viitorul relației noastre. Și-atunci vom realiza: „Ne iubim! Ce rost au certurile? Ce rost au supărările? De ce să irosim timpul nevorbindu-ne? Când putem să trăim în tihnă o viață împreună”.

Aș apela cu maximă încredere la Constantin Butuc Studio pentru a-mi oferi un concept cinematografic asupra nunții mele. Conform declarației de pe site, Constantin Butuc Studio mărturisește: „Pasiunea noastră este să prindem momentul, emoția și zâmbetul în ziua nunții voastre. Atunci, ne vom apropia de voi cu discreție, pentru că știm din experiență că este cea mai bună cale de a filma cele mai importante momente la o nuntă. Creativitatea, interesul și modestia ne caracterizează. O fotografie de la nunta voastră spune o mie de cuvinte, un videoclip de la nuntă va spune povestea! Filmări nunți profesionale și fotografii cu o mare experiență pe segmentul nunț,  vă stau alături! Cameramani specializați în domeniul nunții vor face ca nunta voastră să arate ca un film, iar prezența lor nu va fi simțită pe parcursul întregii nunți”.

Da, exact asta îmi doresc, o nuntă care să pară ruptă dintr-un film romantic, o nuntă care să impresioneaze chiar și peste 40 de ani… o nuntă care să rămână captivă în timp prin niște filmări și fotografii demne de niște artiști desăvârșiți. O nuntă a mea…

2 gânduri despre „O nuntă ca un film

Lasă un răspuns

