Inimă la expoziție

www.romaniatv.net

Apasă-mi inima cu degetul tău

Și vezi ce iese din ea.

Ia uite, iubire… ce caldă îmi e,

Și-un strop de dorință s-a scurs din ea.

Mireasma florilor de tei o-nvăluie,

Și vise mii și mii răsar din ea.

Hai, mai cu putere, să vedem ce-ascunde

Inima asta nărăvașă a mea.

Sunt curioasă și eu să văd

Ce-i în adâncul ei, ce ascunde

În cel mai tainic colțișor al ei.

Strânge-o în pumn să vedem

Ce se prelinge printre firișoarele de sânge

Vii și parfumate ale inimii.

Ia uite, se văd fețele familiei mele,

Nimeni nu lipsește din memoria inimii mele.

Și iată câte sentimente gingașe se văd.

Ce bine că n-a ieșit la iveală

Niciun pic de frustrare, nu există nici ură,

Nici invidie și nici gelozie.

Ce bine că nu-i pângărită de sentimente

Cu iz de răutate, ce bine, ce bine.

Mi-era frică că la o primă atingere

Se va revărsa din ea toată durerea trecută.

Dar rana puroiată de demult

S-a vindecat acum. Tu ai vindecat-o,

Cu simpla ta prezență, cu iubirea ce mi-o porți

Și mi-o oferi atât de darnic.

Am inima îmbelșugată de îndrăgostire,

Pe orice parte ai întoarce-o,

Sunt prinși în ea, ochii tăi.

Ochii tăi cei cenușii, cu genele lor lungi, întunecate,

Și cu privirea lor cristalină plină de adorație.

Hai să stoarcem inima până la ultima suflare,

Să văd dacă din ea se scurge vreun pic de negură.

Dar nu, văd că nu-i urmă de teamă,

Nici frica nu o bântuie, e calmă și curată,

Așa cum ar trebui să fie o inimă fericită.

Și uite așa, iată o inimă demnă de a fi pusă

Într-o galerie de expoziție, e numai a mea,

Dar ți-o dăruiesc ție, împreună cu frumosul din ea…

Lasă un răspuns

