Azi am tăiat frunză la câini

    www.marieclaire.ro

       Astăzi eu și mintea mea am fost despărțite, am funcționat una fără cealaltă. Mintea mi-a umblat hai-hui, iar eu am tăiat frunză la câini în căutarea unei idei. Vroiam să scriu, trebuia să scriu, aveam treabă și trebuia să fac ceva, să mișc ceva pe blog. Dar credeți că a dat vreun rezultat dorința?! Deloc… mintea mea s-a împotrivit de nebună. Am fost într-o continuă așteptare și-ați văzut și voi, când aștepți ceva, n-ai chef de nimic altceva. Așteptam curierul, care avea să îmi aducă niște daruri din partea unor Moși Crăciuni darnici. A venit și curierul, Moș Crăciun m-a luat prin surprindere, mi-a trimis mai mult decât mă așteptam. Acum s-a încheiat ziua, s-a așternut seara și în curând va veni noaptea. Și voi pune capul pe pernă cu regret, voi avea acel sentiment că mi-a trecut ziua degeaba, că n-am făcut nimic din ce îmi plănuisem și mă voi umple de frustrări, știind că mâine mă va aștepta mult mai multă treabă, mult mai mult de scris. Pentru că ce nu am reușit să scriu astăzi, va trebui să o fac neapărat mâine. E vina mea că m-am aglomerat, dar asta este „meseria” de blogger și mi-o asum cu dragă inimă.

       Am lângă mine ceșcuța de țuică fiartă cu zahăr și piper, e delicioasă, îmi place de mor. Deja m-a introdus în spiritul sărbătorilor… am ținut post astăzi și mi-e o foame de mor. Aș mânca numai de dulce, m-aș înfige în brânzica fină de la Delaco pe care am primit-o astăzi, dar o să fiu tare și nu o să mă spurc. Aș mânca cozonac cald, dar nu mai e mult până luni când va face bunica cozonac cu nucă și rahat. Abia aștept.

       Și uite așa, constat că țuica și-a făcut efectul… m-a inspirat, am legat câteva propoziții, evident despre nimic. Dar măcar am scris, m-am pus aici în fiecare rând. O filă din jurnalul de decembrie, un jurnal intim, pe care nu îmi place să-l expun, dar din când în când, îmi mai calc pe inimă și vă las să mă descoperiți, așa de complicată cum sunt mereu. Așa sunt eu cu mintea întortocheată, nu mă ascultă deloc… dar și când o face…

       Înclin în fața voastră ceașca și mai sorb o înghițitură în cinstea voastră. S-aveți o noapte liniștită!

Lasă un răspuns

