Wishlist 2014

     2014-new-year-ornaments-28484207

           Știți ce m-am gândit?! Să îmi fac și eu un wishlist pentru 2014… cu ce mi-aș dori să fac în anul ce deja ne bate la ușă. Știu că se poartă, așa că mă voi supune și eu trendului, că doar n-oi fi împotriva curentului. Deși, dacă stau bine și mă gândesc… previziunile astrologice pentru 2014, pentru zodia mea, berbec, nu sunt tocmai minunate. Dar nu mă încred în ele. Sunt genul acela, dacă mi se prezice de bine, cred; dacă mi se prezice de rău, nu mai cred. Așa că n-am de gând să cred și o să am încredere în mine, în forțele mele și în capacitatea mea.

         Așadar, iată wishlist-ul meu:

  • În primul rând vreau să-mi încep cartea, la care mă gândesc de mult, dar pe care n-am avut curajul să o încep până acum. De ce?! Nu știu… nu mă simțeam în stare, nu mă simțeam suficient de pregătită. Dar am să încerc, bună sau proastă, o să îmi asum acest risc. Ce va ieși, vom vedea.
  • Dacă tot o să încep cartea, sper să scriu jumătate din ea. Rândurile sunt așezate frumos în mintea mea. Dar una am în cap, și parcă văd că altfel va ieși pe hârtie. Ideea e să iasă bine…
  • Vreau să îmi dau examenul de titularizare și vreau să-l iau cu notă mare.
  • Vreau să mă angajez la un liceu ca și psiho-pedagog sau consilier.
  • Vreau să încep cu pași stângaci, o carieră în învățământ, să pot ajuta adolecenții, să îi fac să se cunoască și să se înțeleagă pe ei înșiși. Și astfel să încerc să îi feresc de anumite probleme și neplăceri.
  • Cu blogurile vreau neapărat să ajung la 1000 de unici pe zi, deocamdată sunt la jumătate, dar am toate șansele să mai cresc.
  • Dacă Google va face din nou UPDATE, sper din tot sufletul să merit un PR 4, deocamdată sunt la 3, dar vreau mai muuuult. 🙂
  • Vreau să citesc cel puțin 50 de cărți. Anul acesta n-am reușit să citesc decât vreo 25. Timpul nu mi-a permis, dar de când am tabletă, de o jumătate de an, citesc noaptea de pe ea.
  • Vreau să fiu mai bună, atât ca om, cât și în ceea ce fac;
  • Vreau să fiu mai deșteaptă;
  • Vreau să fiu mai liniștită;
  • Vreau să fiu sănătoasă și eu și familia mea.

Cam atât vreau eu de la 2014, nu vreau lucruri materiale, ci mai mult să reușesc eu în ceea ce-mi propun. Sper să și materializez!

       P.S. Vă anunț dacă am realizat ceva în Decembrie 2014… 🙂 Dar de obicei ce îmi propun și îmi planific, pierd pe drum, sper să nu fie la fel și de data aceasta. 🙂

        Succes și vouă! 

2 gânduri despre „Wishlist 2014

Lasă un răspuns

