Mă voi trezi…

florinrosoga.ro

Mi-e somn, mintea mi se-mpleticește în cap,

Ca limba unui om beat.

Pleoapele ochilor îmi sunt mai grele ca niciodată,

Le simt de aparca-ar fi de plumb.

Tot trupul mă doare,

Pielea mi-e atât de sensibilă.

Simt că mi-e frig, apoi mi-e cald,

Toate din cauza oboselii.

Capul mi-e greu, îl simt de parc-ar cântări o tonă,

Am în el un gol mult prea plin.

Nu reușesc să mă concentrez,

Nu reușesc să gândesc,

Totul e un amalgam,

Îmi vâjâie în urechi tot felul de sunete stranii.

Gura mi-e încleștată, mi-e amorțită,

Nu pot să mai articulez niciun cuvânt.

M-am dezobișnuit să mă simt așa,

De altfel sunt ușoară ca fulgul,

Vie și veselă, acidă și energică.

Dar acum… m-ar putea lua oricine la palme,

N-aș opune rezistență,

M-aș lăsa mânuită ca o marionetă,

În mâinile maestrului ei.

Cred că nici Pinocchio nu se simțea

Atât de neputincios cum sunt eu acum.

Simt că nu mai am nici vointă,

Nici dorințe, nici vise, nici ambiții…

Nu vreau decât să dorm și să uit de tot.

Mâine ce va fi?!

Soare, furtună, nor, ninsoare?!

Fericire sau tristețe?!

Mă voi trezi și voi vedea…

7 thoughts on “Mă voi trezi…

  1. Exact asa ma simteam eu aseara, Alina. Poate ca ar trebui sa ne luam o pauza de sarbatori, o mica vacanta in care sa ne refacem fortele pierdute in cele doua luni de concurs, pentru ca noi nu ne-am oferit asa ceva, ci am continuat sa scriem, sa muncim, sa participam la diverse si asta ne-a adus la epuizare.

Lasă un răspuns

