Crăciunița

În sfârșit am intrat și eu în atmosfera sărbătorilor de iarnă, aștept Crăciunul, cu o oarecare nerăbdare. În primul rând abia aștept Crăciunul ca să mă odihnesc, ca să mănânc numai bunătăți, ca să stau familia și ca să mă liniștesc. Zilele trecute am admirat pe net tot felul de Crăciunițe, m-am îndrăgostit iremediabil de ele, așa că dragă Moș Crăciun, adu-mi și mie o Crăciuniță, că tare frumoasă mai este.

www.casamea.ro  Se spune în credința populară că atunci când Dumnezeu a creat natura pe pământ, a cerut plantelor să facă flori minunate pentru a le încredința lumii, iar fiecare din plante să își aleagă un anotimp pentru înflorire. A mai cerut florilor să dăruiască mereu celor din jur frumusețe, dragoste, liniște și înțelepciune. Într-o zi, Dumnezeu a văzut între toate plantele, una care de la naștere încerca să dăruiască tot ceea ce era mai prețios pentru ea, doar ca să fie aleasă de către oameni. Oricât se chinuia această floare, nimeni nu se oprea în fața ei pentru a o admira. Nimeni nu o aprecia pentru că avea floarea foarte micuță, iar frunzele foarte mari. Această floare încerca din răsputeri să fie fericită în ciuda faptului că nimeni nu o dorea. Dumnezeu, văzând toate acestea i-a spus acesteia: Văd că ești o plantă foarte frumoasă și că îți faci datoria cu multă dăruire, chiar dacă frumusețea ta nu e apreciată și asta te întristează. Luptă pentru a fi fericită oferind dragostea ta necondiționată oamenilor, deoarece știi bine că au nevoie de ea. Pentru aceasta, îți dăruiesc sângele meu, frunzele tale transformându-se în roșu, iar pentru dragostea și înțelepciunea ta, vei deveni cea mai frumoasă floare în perioada cea mai importantă a anului. Tu vei fi reprezentanta dragostei și esența divină a universului”. Acesta a fost momentul în care planta cu o floare mică și frunzele mari, s-a transformat într-o minunată Stea de Crăciun, simbolul iubirii și a speranței. În fiecare an, în preajma Crăciunului, această floare reușește să își facă datoria de a aduce frumusețe, dragoste, înțelepciune și armonie în viețile noastre, îndeplinid misiunea dată de Dumnezeu.

        Sinceră să fiu, nu știam că minunata floare, Crăciunița, simbolizează atâtea lucruri frumoase. Acum înțeleg de ce este atât de dăruită de Crăciun și de ce oamenii o iubesc atât de mult. Citind această legendă, parcă am intrat și mai mult în spiritul Crăciunului, și-am început să ascult și colinde. Super frumoase și colindele noastre, dar am descoperit una veche, americană, care mi-a încântat sufletul. Mă simt împăcată, mă simt liniștită, mă simt bine și abia aștept să mă îmbrățișeze Crăciunul.

Vă las să vă zbânțuiți și voi pe acest colind – cântec de Crăciun minunat. 🙂

Vă îmbrățișez!

Sursă legendă, UniversDeCopil.ro…       

Lasă un răspuns

