Bilanț 2013 și mulțumiri pe măsură

2013 a fost pentru mine cel mai bun an, ever. De ce?! Pentru că în sfârșit am luat frâiele propriei mele vieți. Este anul în care chiar am simțit că m-am maturizat, anul în care mi-am conștientizat puterile și mi-am pus în practică capacitatea și propriile cunoștințe. Anul a început timid, cu multe planuri și o mie de îndoieli, cu multe vise și o mie de temeri, cu multe dorințe și cu puține șanse de realizare. Dar încet, pas cu pas, am reușit să le fac pe toate. Tot ce mi-am propus, mi-a ieșit. Singurul meu regret este că anul acesta nu m-am îndrăgostit, curios, pentru că eu an de an am parte de câte o îndrăgosteală patimașă, care vine puternic, neașteptat, și care se duce de parcă nici n-ar fi existat. Regret pentru că mie îmi place la nebunie să mă îndrăgostesc. 🙂

Realizări?! Extreeeem de multe, în primul rând mi s-a „așezat” sănătatea, ceea ce este formidabil. Mă simt din ce în ce mai bine. Dar cea mai mare realizare a mea, pe anul acesta, este bloggingul care mi-a adus bucurii surprinzător de frumoase și premii excepționale. Anul trecut pe vremea asta habar n-aveam cum se pun o poză într-un articol, cum se pun link-urile, ce-i ala page rank, page authority sau optimizare SEO. Nu știam aproape nimic, dar le-am învățat pe parcurs, de la oameni drăguți care au avut răbdare să mă învețe.

Am început cu BlogAwards, debutul meu a fost dezamăgitor, dar încet, încet am început să mă fac remarcată și am câștigat și primul meu premiu, un elicopter maaaare cu telecomandă, cu giroscop și alte minunății. După elicopter au urmat un șir nesfârșit de premii, mai mari și mai mici, care mi-au dat curaj să continui, să vreau să mă autodepășesc. Mulțumesc Blogatu!

BlogAwardsTot în ianuarie am intrat și în competiția BlogWars, habar n-aveam ce m-așteaptă. Un concurs IT care m-a surprins. Din 200 de doritori înscriși, am reușit să fiu printre cei 10 concurenți. Am rezistat 5 săptămâni care mi-au adus un voucher de 400 de dolari convertibil în produse ASUS. Așa mi-am luat primul laptop din viața mea, unul bun, de vreo 650 de dolari. Evident am completat cu bani, dar ca să mi-l fi cumpărat eu cu toți banii, n-aș fi avut de unde. Fix de ziua mea, pe 11 aprilie am primit laptopul. Ce mai cadou, nu?! Felicitări Gabriel Ursan și Iulia Kelt pentru locurile fruntașe! 🙂 Mulțumesc BlogWars!

logoÎn martie am intrat în competiția Spring SuperBlog. Andreea Lazăr mi-a spus de acest concurs, căreia îi mulțumesc mult. Nici aici nu știam în ce mă bag. Prima mea notă a fost de 60 de puncte, mi-a picat fața, dar nici nu meritam mai mult. Eram varză. 🙂 N-am câșigat nicio probă, am fost pe locul 12 la final. Mediocră aș spune eu. Dar eram bucuroasă, aici am învățat ce înseamnă bloggingul de calitate. Adevăratul blogging. Prieteni nu prea mi-am făcut atunci, nu eram la fel de sociabilă cum sunt acum. Singura fată cu care m-am împrietenit și care mi-a rămas la suflet și-n prezent, este Andreea Voivozeanu. Am remarcat în schimb bloggeri super talentați, pe care i-am luat drept exemple de urmat. Premii?! Un voucher la Nemira și unul la Jolidon. Și nici nu știți cât am putut să mă bucur de cartea pe care mi-am cumpărat-o de la Nemira. 🙂

superblog-spring-logoÎn mai mi-am făcut și primul blog pe domeniu propriu, LitereStacojii.com. Am câștigat și domeniul și web hosting-ul, la fel și web designul. Mulțumesc lui Vlad Palas, cel care mi-a aranjat blogul atât de desăvârșit, exact după sufletul meu. Puțin mai târziu mi-am mai făcut un blog pe wordpress, Adolescenți Senzaționali. Mi-a fost greu să iau de la 0 două bloguri și să continui să mă ocup și de acesta, dar am reușit. În prezent am 3 bloguri de care mă ocup, nu-i deloc ușor, dar tare mult îmi place. 🙂

Litere Stacojii 3Între timp mi-am făcut curaj să particip și pe platforma Blogal Initiative, la îndemnul lui Iuliu Bakcsi, evident. 🙂 El cred că este cel mai mare fan Blogal, a ieșit pe locul 1 la campionatul național de blogging, Blogal, de 2 ori la rând. Îl felicit. Aici… aici am câștigat cele mai mari și mai valoroase premii, ever. În patru luni, am câștigat enooorm de multe lucruri. Nu vreau să le eneumăr, nu știu dacă ar fi frumos, dar imaginați-vă, de la bani, până la mașină de spălat. De toate. Premii pe care nu aș fi visat vreodată să le câștig. Și ce mă bucură cel mai mult, lăsând la o parte premiile, câștigul în sine, totul a fost realizat pe propriile mele puteri, din mâinile mele, din articolele mele, gândite de mine și concepute astfel încât să mulțumesc și sponsorii, dar și pe mine. Pe Blogal e cam greu de câștigat, unele campanii sunt chiar grele, exigențele nu sunt mari, dar nivelul bloggerilor este foarte înalt. Pentru că suntem mulți participanți, și marea lor majoritate sunt extrem de talentați, oameni deștepți, care fac articole excepționale. Este greu, dar se merită, satisfacțiile sunt pe măsură. Mulțumesc mult, Blogal Inițiative și întregii echipe!

blogal-logoDe la 1 octombrie am intrat voit și cu multe speranțe și forțe proaspete, în competiția SuperBlog 2013, ediția din toamnă. Și ce să vă spun, s-a schimba boierul, cum spune mama. S-a văzut că am evoluat. Am ieșit pe locul 3, cu 2 probe câștigate și premii foarte frumoase. Și aici a fost greu, dar a fost suuuuper frumos. Le felicit din suflet pe Dana Lalici și Antonia Bălan pentru locurile lor fruntașe. De data aceasta n-am mai fost reținută și nici n-am stat în banca mea, m-am împrietenit cu toți cei care intrau frecvent pe grupul de facebook SuperBlog. Am cunoscut, virtual, oameni atât de deosebiți, frumoși, care mi-au făcut cele două luni petrecute cu ei, maxim de stălucitoare. Ei sunt adevăratul meu câștig. Regret că nu am fost și eu la Gala de premiere, regret tare mult, dacă nu s-ar fi desfășurat în vârful muntelui din Straja, m-aș fi alăturat și ei lor. Dar mă bucur că am făcut parte din rezervația de Girafe Creative și am reușit să îmi fac atâția prieteni minunați. Îi îmbrățișez pe toți, se știu ei cine sunt, sunt mulți, de aceea vă pup pe toți, fără excepții, chiar și pe Emilentul. 🙂 Mulțumesc mult, Claudia Pătrașcu și Albert Budică!

SuperBlog2013

Ele sunt girafele mele!!! 🙂 Ele și încă vreo 20 care n-au fost așternuți pe hârtie! Vă mulțumesc pentru prietenia voastră, mult! 🙂

10

       Tot în decembrie mi-a mărit Google-ul PR-ul la bloguri. 🙂

      Acum, pe 31 decembrie 2013, în ultima zi din an, mă simt mulțumită, sunt fericită și pot spune cu mâna pe inimă că 2013 a fost anul meu, anul renașterii mele, anul în care am ieșit din carapacea în care dormeam și m-am făcut remarcată. 2013, sper că fiul tău, 2014, va fi la fel de bun, dacă nu, chiar mai bun decât tine!

        La mulți ani, tuturor!!! Vă pup!!

Litere Stacojii banner

14 gânduri despre „Bilanț 2013 și mulțumiri pe măsură

  1. Din cate observ, 2013 a fost pentru multi…anul in care s-au regasit! Foarte frumos! :X

    Dar,,,de ce spui ca 2014 sa nu fie mai bun ca 2013? :)) Eu iti doresc sa fie de 1000 de ori mai bun! Si sa reusim sa ne cunoasteeeeem si-n offline! :* :*

  2. Alina, am citit cu emotie ce ai scris aici pentru ca m-am regasit in fiecare cuvant, in fiecare silaba din articolul tau. Stiu ca ai muncit mult pentru tot ce ai obtinut, dar esti un exemplu pentru mine, mi-ai demonstrat ca se poate ca o pasiune sa iti aduca si bani inca de pe vremea in care doar visam la asta.
    Ai evoluat foarte mult in anul care a trecut si cred ca esti unul dintre oamenii la care m-am gandit de multe ori atunci cand m-am straduit sa imi depasesc limitele. Mi-as dori tare mult sa te cunosc in anul care vine si altfel decat din scris si cred ca lumea e mica, ca se poate si ca vom bea o cafea impreuna zambind…candva.
    Vreau sa iti multumesc , Alina, pentru exemplul tau. Pentru intreaga ta activitate. Chiar si cand atunci cand nu m-am regasit in scrisul tau, am avut de invata foarte multe de la tine si pot sa spun ca o parte din ceea ce sunt e si datorita tie. Pentru ca m-ai facut sa exclam: „cum, dar si eu vreau si eu pot!” si asta cred ca este cel mai mare lucru pe care il poate un om darui altuia. Eu l-am primit de la cativa….printre care si tu.

    Iti urez dragoste, Alina mea draga si realizari si sanatate multa in anul care urmeaza si sa reusesti sa pui in tot ceea ce faci aceeasi bucurie, pentru ca uite, contaminezi si pe ceilalti cu ea. Am sa iti fiu alaturi de pe margine la urmatorul SuperBlog ( si nu numai) si vreau sa crezi ca vei avea sustinerea mea oricand si stiu ca poti sa urci si sa tot urci….opricat iti propui. Mi-ai demonstrat ca cerul e suficient de aproape cat sa poata fi atins si pentru asta ai multumirile mele adanci.
    Te imbratisez cu tot sufletul, cu drag, cu prietenie, cu respect si admiratie – pentru ca le meriti pe toate din plin.

    • Dooooamne ce mi-ai scris, ma faci sa rosesc si sa zambesc. Iti multumesc mult de tot, ma bucur ca am facut si eu parte din cei care te-au inspirat. Sa o tii tot asa, iti multumesc mult pentru sustinere.
      Si eu iti doresc pentru 2014 numai lucruri bune si frumoase, sa dea Dumnezeu sa devii mamica, stiu cat de mult iti doresti. Iar profesional, sa ajungi acolo unde iti doresti, stii ca poti. Nimic nu este imposibil.
      Te pup, la multi ani!

Lasă un răspuns

