Cele mai bune servicii de web hosting se găsesc pe Gazduire.ro

Vă povesteam într-un articol anterior, „Wishlist 2014”, despre lucrurile pe care vreau eu să le înfăptuiesc în 2014. Da, vreau să îmi încep cartea, să o scriu măcar pe jumătate, vreau să îmi dau examenul de titularizare, să mă angajez la o școală ca psihopedagog, să încep să îmi construiesc o carieră în învățământ, vreau să citesc cel puțin 50 de cărți și alte câteva lucruri. Dar înainte de orice, vreau să fiu prevăzătoare, dacă totuși nu voi reuși să intru anul acesta în învățământ, voi continua cu meseria mea online, de blogger. Dar la un nivel mai avansat și mai amplu. Vreau să evoluez și mai mult. Am deja 3 bloguri, dar numai unul singur pe domeniu propriu, iar Update-ul făcut de Google m-a lăsat tot cu PR 0 pe domeniu, așa că am de gând să îmi fac încă un site pe domeniu propriu. Și când se va urni din nou Update-ul din loc, să mă surprindă cu PR-e de 2-3, pentru amândouă site-urile. Voi munci din greu, voi scrie mult și voi încerca să atrag cât mai mulți vizitatori pentru blogurile pe domeniu. Doar așa voi reuși să îmi cresc page rank-urile.

razboin1De ce?! Este simplu! Așa cum spune și razboin1.blogspot.ro într-un articol de-al lui foarte interesant, blogurile pe domenii proprii sunt nelimitate din punct de vedere al avantajelor. De la credibilitate și vizibilitate, până la colaborări și bani. Blogurile pe domenii proprii, cu page rank-uri omenești, bune, de 2-3-4, rotunjesc veniturile oricui, în primul și-n primul rând. Apoi, dacă ești un blogger care scrie frumos și are articole de calitate, ești sigur că un blog pe domeniu propriu va fi ținut minte, pentru că adresele simple cu .com, .ro, .eu, sunt ușor de reținut. Având domeniu propriu, te bucuri clar de o vizibilitate mărită în căutările Google, credibilitatea îți crește din start și astfel colaborările cu firme mari și mici, curg de la sine, aducându-ți bani, satisfacții și renume, de ce nu?!

         Dar ca să am parte de toate cele menționate mai sus, trebuie să fiu găzduită ca la carte. Pentru că timpul înseamnă bani, nerespectarea termenelor limită înseamnă pierderea banilor și în timp a colaborărilor. Niciunei firme nu-i convine să vadă site-urile căzute sau în revizie, când îi e lumea mai dragă. Publicitatea înseamnă să fii vizibil 24 de ore din 24. Eu una aleg web hosting de pe Găzduire.ro, vezi aici toate super pachetele lor dacă ai și tu de gând să treci pe domeniu propriu. O bună găzduire înseamnă siguranță! Indiferent că site-ul pe domeniu este unul bussines sau un blog creat din pură plăcere pentru scris, cu toții avem nevoie de garanția că suntem în siguranță, că articolele noastre vor fi online tot timpul, indiferent de factorii care ne-ar putea pune în primejdie munca, talentul și eforturile. Serviciile web hosting de pe Găzduire.ro sunt de calitate, iar raportul calitate – preț este ireproșabil. Și mai ales îmi place că au suport tehnic la orice oră din zi și din noapte. Cu ei am siguranța că voi fi online, fără erori, fără chichițe tehnice care să îmi perturbe vizibilitatea. Clar, cele mai bune servicii de web hosting se găsesc pe Gazduire.ro, și asta nu o spun numai eu, ci toate firmele, magazinele și bloggerii care se bucură deja de serviciile lor de găzduire.

Da, în lista mea de dorințe pentru 2014 este un blog nou, pe domeniu propriu, cu web hosting de pe site-ul Gazduire.ro. 

logo_new_current

3 gânduri despre „Cele mai bune servicii de web hosting se găsesc pe Gazduire.ro

  1. Pingback: Domenii web si servicii de gazduire profesionale de la gazduire.ro - Răzvan Boroianu

Lasă un răspuns

