An nou – unghiuțe înnoite

„Cred că m-am îndrăgostit, cred că da, da da… îmi bate tare inimaaaa, da da…” Știți melodia lui Pepe nu?! Ei bine m-am îndrăgostit și eu, încă din decembrie, cred. Dar nu, nu de un cubanez caliente cum vă înnebuneam eu că-mi doresc, ci de cu totul altceva. Sunt femeie, nu?! Garantat da! Și fiind femeie pun accent pe beauty, așadar m-am îndrăgostit de un magazin de frumusețe. Daaa, ați citit bine, mai mult decât de magazin, m-am îndrăgostit de produsele comercializate în magazinul online Tienda.ro. Când vorbim de frumusețe la ce ne gândim?! Make-up profesional, produse pentru epilare, manichiură, produse SPA și produse pentru coafor, nu?!  Ei bine, acestea sunt și categoriile principale pe care le găsim în magazinul Tienda.ro. Îmi plac și mie machiajele, cremele, loțiunile, produsele pentru păr, dar cel mai mult și cel mai mult, îmi plac produsele pentru unghii. Ador lacurile de unghii, tatuajele pentru unghii, gelurile pentru unghii, vopsele acrilice și nu numai, kit-urile pentru unghii și toooaate minunățiile care se folosesc pentru înfrumusețarea unghiilor și implicit a mâinilor.

Geluri

Frumusețea unei femei, personalitatea ei și afectul ei se reflectă în unghii, cel puțin la mine. Cu cât sunt mai fericită, cu atât unghiile mele sunt mai strălucitoare, cu cât sunt mai veselă, cu atât unghiile mele sunt colorate în culori mai vii, și dacă cumva sunt tristă, unghiile mele vor fi lăcuite în alb transparent sau negru electric. Așadar, dacă vrei să mă cunoști și să înțelegi prin ce trec, este de ajuns să îmi privești unghiile și mă vei citi, vei înțelege cine sunt și ce simt.

Dintre toate, îmi doresc tare, tare mult măcar un Gel UV de la Tienda.ro. De ce?! Pentru că Tienda Internațional oferă o categorie foarte mare de geluri de o calitate extraordinară și anume, calitate germană și poloneză. În magazinul Tienda găsim Geluri EURONAGEL și SILICARE cu vâscozități diferite, culori diferite, geluri de bază, de construcție, geluri finish și minunatele geluri 3 în 1, care scurtează timpul de execuție ale unghiilor tehnice. Toate aceste geluri de o calitate superioară, ne stau la dispoziție, totul pentru o manichiură impecabilă, la cele mai bune prețuri. Mi-ar plăcea extrem de mult un Gel UV 3 în 1, asta ca să scap repede și ieftin, și astfel să-mi asigur o maniciuriă și niște unghii demne de invidiat. Cred că le voi uimi nebunește pe prietenele mele când îmi vor vedea unghiuțele realizate cu un GEL UV marca Tienda.ro.

Aș putea să merg la manichiuristă, la un salon, să îmi facă unghiuțele fantastic. Însă eu am talent și mă pricep să îmi fac singurică unghiile. Și de ce să dau o căciulă de bani?! Când cu banii pe care i-aș da la salon mi-aș putea cumpăra toate aceste minunății de produse pentru unghii și mi-ar ajunge poate și o jumătate de an. Deci aș economisi bani, dar nu aș face rabat de la frumusețe. Gelurile UV și Ojele Acrilice sunt clar preferatele mele.

Am intrat în an nou, așadar o să îmi cumpăr produse noi pentru unghii, profesionale, astfel încât să îmi schimb și să îmi reinventez manichiura pentru 2014, evident numai din magazinul Tienda.ro. 

Tienda

Lasă un răspuns

