Micuța indiancă

1530397_588419507903866_229403176_n

        Ați văzut voi vreodată un copil mai frumos de atât?! Eu nu, mi se pare de-a dreptul fantastică. Mă întreb, o fi editată fotografia?! Parcă e prea perfectă, deși mai există și copii de-a dreptul perfecți, frumoși, niște oameni-îngerași. Mă întreb cum o fi să trăiești zi de zi cu o asemenea fetiță minunată. Eu cred că m-aș topi în fiecare dimineață văzând-o somnoroasă, plângăcioasă, ciufulită și poate puțin nervoasă într-un mod inocent. Iar părinții lor, oare își mai încap în piele de atâta mândrie?! Cum să nu fii mândru ca părinte când știi că din trupul tău și al lui, din dragostea voastră, ați zămislit o asemenea mogâldeață minunată. Și hai, frumusețea ca frumusețea, dar cât este de micuță se vede că este și inteligentă. Ochișorii ei emană nu doar inocența aceea neîntinată, ci și o inteligență aparte. Un astfel de copil, educat cum trebuie, va deveni la maturitate un exemplu de frumusețe, o frumusețe completă, atât la trup, cât și la suflet și minte.

        Mă uit acum la ea, este atât de dulce și gingașă și parcă mă apucă groază gândindu-mă că pe la 20 de ani își va dori silicoane, botox în buze, sprâncene arcuite, gene false, straturi infinite de machiaj, extensii de păr, unghii false și câte și mai câte „înfrumusețări” care nu vor face altceva decât să o urâțească. Dacă cumva își va dori să fie „fotomodel” în România în Bamboo, dacă cumva își va dori un iubit fotbalist sau manelist, va fi cu adevărat tragic. Rog părinții acestei fetițe să nu o lase să se prostească la adolescență, să îi dea o educație zdravănă și să înțeleagă că frumusețea cea mai de preț este cea care vine din interior, formând afară o simplitate elegantă.

        P.S. Frumos copil. 🙂

Lasă un răspuns

