Din lumea mondenă

stars

Îmi iau jucăriile și plec acasă… viața este nedreaptă!!! În 2014 plouă cu evenimente importante! Lumea mondenă se cutremură! 🙂

  • Andreea Marin s-a căsătorit cu medicul turc Tuncay Ozturk – bravo ei, o felicit, este femeie care știe ce vrea. Sper să fie fericiți împreună mulți ani.
  • Victor Slav divorțează de păpușa gonflabilă, Bianca Drăgușeanu – bravo lui, era și timpul, un an de relație este deja prea mult. Sper că nu o să se întoarcă la Anda Adam, ar da din lac în puț. 🙂
  • Adrian Cristea se va „recombina„ cu păpușa gonflabilă – asta-i un fel de premoniție a mea. 🙂
  • Anda Adam are un iubit în vârstă de 19 ani – dar știu că-i place viața femeii. Încep să mă îndoiesc de potența lui Cătălin Botezatu. 🙂
  • Delia Matache este însărcinată, cică – felicitări Delia, să naști un bebe sănătos și frumos, cu ochii tăi.
  • Oana Roman mai are un picuț și naște – felicitări și ei. Dacă va rămâne sau nu cu iubitul ei, vom vedea. Dar măcar va avea lângă ea copilașul pe care trebuia să îl facă de mult.
  • Adrian Năstase a intrat la pușcărie – nu mă pronunț, dar a furat de-ajuns.
  • Alina Sorescu mai are și ea puțin și naște – felicirtări și ei. Să fie sănătos copilul.
  • Becali este tot în pușcărie – păcat, a făcut mult bine și încă mai face chiar și după gratii. Eu în locul lui nu mai făceam și nu mai dădeam la nimeni nimic. Asta ca o revoltă. N-au nicio vină oamenii, dar măcar așa ar fi blamați cei care l-au încarcerat. Nu spun că e nevinovat, dar sunt alții mai răi decât el.
  • Dan Diaconescu este dat dispărut – a dispărut ea Elodia și nu s-a mai întâmplat nimic. Parcă văd că ajunge și el după gratii. Oricum OTV nu îmi placeeeee!!! Minte poporul cu televizorul, clar!
  • Dana Rogoz va naște și ea în curând – naștere ușoară! Să ai un copil sănătos.
  • Se presupune că și Lavinia Pârva ar fi gravidă – Lavinia, Lavinia iubita lui Ștefan Bănică, asta în caz de nu știați. 🙂 Este foooarte probabil să fie însărcinată, că doar Ștefan Cel Mare n-o rămâne mai prejos. Trebuie să lanseze o bombă mult mai mare decât căsătoria Andreei cu Tuncay. 🙂

Alte știri?! Nu mai știu, cred că sunt de ajuns și chiar prea mult. În afară de fetele care vor naște în curând și nunta Andreei Marin, restul mă lasă rece. Dar știți, viața nu-i cinstită, vedetele au parte de atâtea chestii palpitante și eu nuuuu!! Păi e cinstit??

De astăzi mă declar fana Andreei Marin, vreau și eu un turc deștept sau un cubanez caliente! Pot, pot, pot? 🙂

6 gânduri despre „Din lumea mondenă

Lasă un răspuns

