Prințesa Deluxe

Să vă povestesc o fază tare, care m-a amuzat luni de-a rândul. După o seară la club cu o prietenă, trebuia să dorm la ea acasă. Ajunse acasă, am mâncat împreună, am mai povestit despre cele întâmplate și hai să ne pregătim de baie. Eram măzgălite pe față de rimel și fard, așa că am rugat-o pe prietena mea, care intrase înaintea mea la duș, să îmi spună unde găsesc laptele demachiant. Cică în noptiera de lângă pat. Am căutat acolo, și când am dat cu ochii de minunățiile dinăuntru m-am înroșit până-n vârful urechilor. În spatele meu era ea goală, într-un prosop de baie, și mă privea râzând, văzându-mă pe mine stânjenită. Mi-am luat inima în dinți și i-am spus:

–          N-am găsit laptele demachiant.

–          Știu, îmi zise ea râzând.

–          Ai un întreg sex shop în sertarul ăla.

–          Știu, îmi răspunse ea dezinvoltă, dar nu orice sex shop, e SexShop Deluxe.

–          Văd, nu-ți lipsește nimic. Ai măști, cătușe, două vibratoare în două culori, un dildo impresionant, lubrefianți și o grămadă de alte minunății. Vladimir este capul nebuniilor?! I-am zis eu văzând că ea nu se sfiește să vorbească despre asta.

–          Nup, eu sunt cea care a deschis calea spre o viață intimă neîngrădită, Vlad nu face altceva decât să mă iubească și să mă adore de când cu aceste jucării. J Astfel nu are motive să mă înșele.

–          Ei, dar crezi că totul se rezumă la sex?! I-am spus eu.

–          Nu, dar contează, și știi și tu asta.

–          Ei, dar de ce îmi spuneai că nu este orice sex shop și că este un SexShop Deluxe? Am întrebat eu.

–          Păi… SexShop Deluxe oferă o colecție de jucării erotice de lux pentru viața intimă. Ceea ce îmi place este că acest magazin online garantează livrarea discretă și rapidă și pe deasupra oferă gratuit gel și baterii. Știu că nu este mult, dar cum ar fi să alerg prin oraș pentru bateriile potrivite?! SexShop Deluxe este ca un partener de zi cu zi pentru jocuri erotice de lux și de nebănuit. În fiecare săptămână ei pregătesc o ofertă specială, numită „produse la vânzare”, cu jucării erotice variate care aduc în dormitor experiențe noi și un sex mai bun. Colecția SexShop Deluxe oferă lux la prețuri mici, toate împreună cu un cadou gratuit. Super, nu?

–          Da, cred că da… nu mă pricep. Și viața voastră initimă s-a îmbunătățit de când cu aceste jucării?! Am întrebat eu.

–          Nu doar că s-a îmbunătățit, dar a explodat, când suntem doar noi doi, pasiunea și iubirea este la cote maxime. Aceste jucării ne-au făcut să ne cunoaștem și să ne iubim așa cum nu am făcut-o niciodată. Jucăriile ne-au unit și mai mult. Și ne iubim, altfel poate că nu am fi făcut acest pas.

–          Super… interesant…

În acea noapte am adormit gândindu-mă la jucăriile din sertar. Pentru asemenea jocuri ai nevoie de curaj, dar mult mai mult, ai nevoie de un partener pe măsură, o relație solidă bazată pe dragoste… Să vă spun cum am poreclit-o?! Prințesa Deluxe. 🙂

SexShop

Lasă un răspuns

