Anotimpuri – Semn Spre Carte

Dragă Sonia Spătariu, acest articol îl scriu special pentru tine. Pentru că mi-ai plăcut din prima clipă în care „te-am” citit, dar mult mai mult am ajuns să te îndrăgesc când Bianca, renumita Pinky Rainbow, mi-a vorbit despre tine. Știu că astăzi este ziua ta de naștere și când aș fi putut să scriu acest articol cu și despre tine, dacă nu astăzi?! De aceea, în primul rând vreau să îți urez un mare, mare, „La mulți ani” cu multă sănătate, bucurii și împliniri nemăsurate. Împliniri sufletești, pentru că știu că tu nu ești omul bunurilor materiale, ci mult mai mult prețuiești darurile și împlinirile spirituale. Tocmai de aceea sper ca Dumnezeu să te înconjoare cu multă dragoste și să îți dăruiască putere, fericire, iubire și oameni frumoși, care să te prețuiască așa cum meriți.

Mai știu și că zilele acestea ai trecut pe domeniu propriu, de la „Blog de iarnă” la „Anotimpuri” și bine ai făcut. Pentru că tu nu ești o iubire de-o iarnă, ci ești iubirea tuturor anotimpurilor. Scrierile tale sunt nemuritoare, așa cum îți este și sufletul. Deși nu te vizitez pe cât de des mi-aș dori, deși nu îmi fac simțită prezența, să știi că din umbră te urmăresc și te citesc cu același plăcere ca la început. Am simțit din prima clipă dragostea cu care scrii, scrii din pură iubire pentru frumos și literatură și acest lucru se simte. Anotimpuri va fi un succes fulminant, cu toții știm acest lucru. Nu-ți urez succes, îl vei avea, garantat. Știi că te vom citi cu drag. Anotimpurile tale, vor fi și anotimpurile noastre.

semn13

Și dacă tot scriu despre tine, te anunț că vreau să fac și eu parte din proiectul „Semn SPRE carte”, te poți baza pe mine. Mi-ai dovedit încă o dată ce suflet bun ai cu prilejul acestui proiect.

Așa că dragii mei cititori, vă invit și pe voi să participați la proiectul „Semn SPRE carte”, chiar daca sunteți sau nu bloggeri. Sonia își dorește să ajute copii și adolescenții cu o situație financiară defavorabilă. Cum?! Oferindu-le cărți. Pentru că sunt mulți copii care își doresc să citească, își doresc să evolueze și să se dezvolte intelectual, dar nu au posibilitatea economică pentru a face acest lucru. Știți și voi foarte bine că nimic nu ne ajută mai mult, în dezvoltarea noastră psihică și spirituală, decât lectura. Eu nu am avut niciodată o bibliotecă, nu am nici acum, pentru că părinții mei nu și-au permis să îmi cumpere cărți. Împrumutam cărțile de la Bibliotecă și le citeam. Dar mă legam atât de mult, emoțional, de câte o carte, încât îmi era extrem de greu să o înapoiez. Dar nu aveam încotro, trebuia să o duc înapoi, acolo unde îi era locul. Și rămâneam cu acel sentiment de deznădejde, că nu am și eu cărțile mele. Cărțile educă, formează, dau putere și curaj.

          Prin acest DOCUMENT puteți deveni și voi parte din proiectul „Semn SPRE carte”. Vă anunț că încă nu sunt puse la punct toate detaliile. Dar puteți intra pe pagina Documentului, puteți adăuga titluri de cărți pentru copii și vă puteți adăuga datele dacă vreți să participați și voi. Deocamdată, sarcina noastră este de a face cunoscut acest proiect. Eu zic că merită. Așadar să o susținem pe SONIA SPĂTARIU și minunatul SEMN SPRE CARTE!

          La mulți ani, Sonia! Să ne trăiești și să ne inspiri o mie de ani!

2 gânduri despre „Anotimpuri – Semn Spre Carte

  1. Mulțumesc mult Alina. Tu ești mult prea drăguță, iar eu nu sunt decât un simplu om, cu bune, cu rele, cu de toate amestecate. Mulțumesc deci pentru urări și pentru dorința ta de a participa la proiect. Să ne citim cu bine!

Lasă un răspuns

