Aventură la hotel

Am și eu o fantezie. Știu, sună pervers, dar nu-i nimic pervers. 🙂 Bănuiesc că ați văzut celebra comedie „Singur acasă – Pierdut în New York”, ei bine așa aș vrea să mă pierd și eu într-un oraș de vis, pentru ca mai apoi să mă pot caza la un hotel de lux. Unde să trăiesc o perioadă, așa cum n-am trăit niciodată. O aventură, clar. 🙂 Mă întreb cu ar fi să mă trezesc în lenjerii de hotel, dar nu orice lenjerii hotel, ci din acelea prețioase, demne de un hotel de lux. Nu zic, și acasă am niște lenjerii frumoase, după gustul meu, dar cred că nu se compară nici pe departe cu cele de la hotel. Oricum ar fi, n-aș vrea să dorm în lenjerii de mătase, nu-mi plac, nu știu de ce. Or fi ele răcoroase, dar mie nu-mi plac, tocmai pentru că sunt atât de alunecoase și fine. Tot mai mult prefer lenjeriile din bumbac, 100% din bumbac. Lenjeriile mele preferate sunt din damast satinat, sunt cu adevărat fascinante. 🙂

          Kevin din Singur Acasă ar fi mic copil pe lângă prăpădul pe care l-aș face eu în camera mea de hotel. Hey, nu chiar debandadă, n-aș distruge, n-aș strica, n-aș fărâma așa cum vă imaginați voi. Dar oricum, m-aș distra, m-aș îndopa cu toate bunătățile, m-aș răsfăța la masaj, saună și piscină și seara m-aș culca într-un pat regal, imens și confortabil, mângâiată de niște lenjerii paradisiace așa cum îmi plac mie. Albe, de culoarea fildeșului imaculat. Asta da viață, măcar o săptămână să trăiesc așa fraudulos. 🙂 Recunosc, n-aș vrea să plătesc, pentru că n-am cardul unui tată avut, așa cum avea Kevin. Și nici nu sunt atât de deșteaptă încât să păcălesc conducerea hotelului. Așa că vă întreb, nu există vreun patron de hotel printre cititorii mei?! Sau vreun manager care să-mi facă cadou o săptămână la un hotel luxos?! Haideți, nu vă sfiiți, săriți cu propunerile, pleaseeee. Găsim noi o modalitate publicitară ca să vă răsplătesc.  🙂

Lenjerii hotel

          Dar aveți grijă, dacă aveți de gând să mă invitați la hotelul vostru, vă rog frumos să vă cumpărați lenjerii de pat din magazinul online LenjeriiHoteluri.ro. Echipa LenjeriiHoteluri.ro confecționează lenjerii de pat, la comandă, pe orice dimensiune, în funcție de mobila din camera de hotel și din mai multe tipuri de metraje. Astfel încât puteți cumpăra lenjerii de pat din sifon, 100% din bumbac, contracție la apă de 5%; lenjerii de pat ranforce 100% din bumbac, contracție la apă 3-5%; lenjerii de pat percale 100% din bumbac, contracție la apă 3-5%; lenjerii de pat damast satinat cu sau fără dungi, 100% din bumbac, contracție la apă 3-5%; lenjerii de pat damast floral 100% din bumbac, contracție la apă de 3-5%; lenjerii de pat Satine Striped 100% din bumbac, cu finisaj silicon și sanforizat; lenjerii polycoton 52% bumbac și 48% poliester, cu finisaj soft, sanforizat.

După cum vedeți, dragi patroni, vă ajut cu alegerea lenjeriilor. Deci merit o vacanță la voi.

P.S. La mine în cameră vreau să am lenjerie de pat din damast floral. Multumesc! Aștept propunerile, o voi alege pe cea mai bună.  Bye. 🙂

4 gânduri despre „Aventură la hotel

Lasă un răspuns

