Nebunia…

–          Cine ești tu?

–          Sunt Nebunia.

–          Și ce vrei de la mine?

–          Vreau să-ți iau mințile.

–          De ce?

–          Ca să poți iubi din nou.

–          Dar știu să iubesc.

–          Deloc… nu știi să iubești corect. Te dăruiești?

–          Nu!

–          De ce?

–          Mi-e frică.

–          De ce ți-e frică.

–          De suferință.

–          Și de mai ce?

–          De singurătate.

–          Dar acum, nu ești singură?

–          Ba da!

–          Și-atunci? Care mai e siguranța?

–          Cred că niciuna.

–          Păi vezi… singură ești. Doar că te minți că ești în siguranță.

–          Așa este… mă simt în siguranță.

–          Dar ești neiubită, nu-i așa?

–          Mă iubesc prietenii, familia.

–          Dar un suflet pereche?

–          Nu! Nu l-am găsit încă.

–          Nici nu trebuie să îl găsești tu. Te găsește el pe tine. Dar îi vei da voie să te iubească?

–          Nu știu…

–          Nu știu nu este un răspuns.

–          Mi-e frică.

–          Ne învârtim în același cerc. Ți-e frică de singurătate, dar mai ales de suferință. Am înțeles.

–          Și ce vei face acum?

–          Îți voi lua mințile, exact cum ți-am spus.

–          Nu vreau!

–          Atunci vei fi nefericită. Crede-mă…

–          Nu… nu se știe niciodată.

–          Sunt Nebunia… eu știu totul… nebunii sunt mai fericiți. Ei nu au temeri, nu cunosc frica, nici grija și nici singurătatea. Ei trăiesc într-o lume a lor, zâmbitoare. Oamenii îi iubesc, iar ei se lasă iubiți.

–          Doar așa pot învăța?

–          Da… promit că atunci când îți vei învăța lecția îți voi reda rațiunea.

–          Promiți?

–          Da! Dar s-ar putea să nu o mai vrei tu…

–          Să încercăm atunci…

Și cu o simplă atingere, îi luă mintea și o lăsă senină și zâmbitoare.

Lasă un răspuns

