500 de articole pe Litere Stacojii

        shopping.flu.ro  
        Tocmai m-a anunțat blogul că am împlinit venerabilul număr de 500 de articole. Fain… nici nu știu când a trecut timpul. În curând voi împlini 2 ani de când fac blogging, de Dragobete. Mă întreb și acum ce-o fi fost în capul meu de mi-am făcut blog tocmai de ziua îndrăgostiților la români. Pe semne că la vremea aceea nu eram îndrăgostită, de fapt știu sigur că nu eram îndrăgostită. Și de mâhnire că nu a venit nimeni la mine cu pernuțe în formă de inimioară și cu bomboane de ciocolată, am decis să îmi fac blog. Asta ca să îmi plâng singurătatea și adevărul este că blogul chiar mi-a umplut timpul colosal de mult. Ba chiar în prezent nu mai am timp deloc, nu mai am când să mă plictisesc și nu mă mai simt nici singură. Frumos, nu?! Ba chiar n-am timp nici să mă satur de somn. Se cunoaște că bloggingul mi-a umplut viața, a scos din mine, ca printr-o terapie magică, orice urmă de neîmplinire. Chiar mă simt utilă și auzită. Balivernele pe care le scriu eu aici nu sunt în van, n-am îmbătrânit cu PR 2, am evoluat și am din ce în ce am mai mulți cititori, cărora vreau să vă mulțumesc că aveți atâta răbdare cu mine, printre atâtea advertoriale. Care știu că nu vă plac, dar care sunt necesare, cel puțin pentru mine.
         Așaaaa, și ca să nu mă abat de la subiect, dacă tot se împlinesc 2 ani și am deja și 500 de articole, ar fi Dumnezeule cazul să schimb hăinuțele blogului, pentru că tema asta deja am ajuns să o urăsc. Deși e foarte practică și este foarte permisivă, mi s-a acrit de ea cu spume. Trebuie să îmi fac timp, până-n 24 februarie, să schimb tema. Bineînțeles, cu una mai frumoasă, dar la fel de practică. Sincer, nu prea mă pricep, dar sper să găsesc una plăcută și care să mi se potrivească, din cele gratuite oferite de wordpress. Sper să găsesc ceva… chiar sper. Dacă nu, cred că voi ruga un prieten, pe cineva, care să mă ajute și care să mă fericească cu o temă superbă. 🙂
        În rest voi sunteți bine, sănătoși?! Cu dragostea cum stați?! 🙂

2 thoughts on “500 de articole pe Litere Stacojii

Lasă un răspuns

