O mașină, prima dorință în 2014

Deja suntem la jumătatea lunii ianuarie din anul 2014. Parcă nu îmi vine să cred că au trecut sărbătorile și mai ales că am ieșit din 2013. Sfârșitul anului trecut cred că s-a încheiat pentru fiecare dintre noi cu câte un wishlist bine stabilit, al lucrurilor pe care vrem să le facem sau să ni le cumpăram în 2014. O listă de dorințe mi-am făcut și eu. În vreme ce unii își doresc copii, vor să se căsătorească sau vor să se mute într-o casă nouă, mie mi-ar plăcea să îmi cumpăr o mașină. Nu știu dacă nouă sau la mâna a doua, nu știu dacă din țară sau din străinătate, dar cert este că îmi doresc o mașină și încă una foarte bună. Treaba cu cumpăratul mașinii mai este cum mai este, dacă ai bani o găsești și o cumperi ușor. Dar întocmirea actelor, înscrierea mașinii și câte și mai câte, este de departe cea mai dificilă și mai plictisitoare treabă.

Eu sunt o femeie foarte prevăzătoare, am început să strâng bani pentru mașină de la jumătatea lui 2013, astfel că am reușit să pun ceva bani deoparte. Și dacă tot îmi place să îmi fac planuri, deja am început să mă interesez de servicii inmatriculari auto și de cum stă treaba cu minunata radiere auto. Trebuie să recunosc, sunt o tipă extrem de comodă, dacă aș putea aș lăsa întocmirea actelor necesare pe mâna oricui altcuiva numai ca să scap eu. Și interesându-mă pe internet am descoperit că se poate, există firme autorizare care se ocupă întocmirea documentelor în locul proprietarului.

Acestea fiind spuse, Servicii-Înmatriculare.ro cuprinde servicii de înmatriculări auto complete. Echipa Servicii-Înmatriculare.ro se ocupă cu efectuarea tuturor etapelor ce trebuie parcurse în vederea înscrierii unui autovehicul, bineînțeles în locul clientului. Cel mai mult îmi este urât să merg la diverse instituții, să mă îmbulzesc, să stau la cozi și să mă plimb de la un ghișeu la altul pentru întocmirea tuturor demersurilor necesare pentru a deveni mândra posesoare a unei mașini. Dar Servicii-Înmatriculare.ro mă scapă de această grijă și se ocupă ei în locul meu Asistența R.A.R, de plata taxelor și a impozitelor, dar și înmatricularea automobilului.

Pe scurt: Servicii-Înmatriculare.ro se ocupă de preluarea documantelor, de pregătirea dosarelor și formularelor ce trebuie întocmite pentru fiecare înstituție în parte și de achitarea tuturor taxelor aferente înmatriculării auto. Iar la sfârșit, clientul își primește actele ce atestă înscrierea în circulație a autovehicului.

        Așadar planul de bătaie mi l-am făcut, carnet am, o să însărcinez un prieten să-mi găsească mașina dorită, o să îl rog să mi-o testeze și să mi-o cumpere, apoi actele sigur le voi lăsa pe mâna specialiștilor de la Servicii-Îmatriculare.ro. Simplu ca bună-ziua, nu?!

inmatriculari1-300x137

Lasă un răspuns

