Autosatisfacerea încă tabu

Astăzi am citit într-un ziar de scandal de la noi, un fain articol de mare preț. Mare preț pentru că m-a amuzat la început. O distinsă doamnă cunoscută, declara că are acasă o colecție întreagă de vibratoare. Da ați citit bine, vibratoare. Dar nu sunt o colecție firească de amuzament sau din pasiune, cum colecționează oamenii monede sau timbre, ci o colecție pe care o folosește. Ba chiar încurajează toate doamnele să se joace singure cu un vibrator pentru că astfel își vor descoperi trupul, vor descoperi plăceri nebănuite, iar acest lucru aduce după sine o serie întreagă de avantaje. În primul rând se spune că joaca cu un vibrator este o alternativă sănătoasă pentru femeile singure de prea mult timp. Se spune că eliberarea sexuală face bine nu doar trupului și hormonilor care colcăie în noi toți, dar ajută și psihicul. Inițial m-am amuzat, dar eu sunt o tipă deschisă la minte și am înțeles că are dreptate. Până la urmă, nicio femeie singură nu este fericită, și dacă nu are activitate sexuală acest lucru se va vedea și pe chipul ei, dar și din punct de vedere al sănătății. Sunt anumite afecțiuni psihice care se datorează în primul rând lipsei de activitate sexuală și nu, nu glumesc nici eu, deși s-ar putea să vi se pară că acest articol este deplasat. Eu una nu-l consider, deși masturbarea încă este un subiect tabu la femei, în vreme ce la bărbați este o acțiune perfect normală.

Acum, dacă stăm bine și ne gândim, dacă despicăm bine firul în patru, vibratoarele sunt jucării sexuale și pentru un cuplu, nu doar pentru femeile singure, pentru că aceste jucării condimentează viața sexuală pentru cei doi parteneri. Se spune că pe piață erotică sunt numeroase modele de vibratoare, catalogate nu doar după preț, dar și după designul și calitățile lui. Și din curiozitate, din pură curiozitate, am dat și eu un search pe net să văd cât costă un vibrator. Așa am ajuns la magazinul online Lelo.ro – Pleasure Objects și am descoperit faimoasa categorie vibratoare Lelo pret. Preturile lor cred că sunt la fel de satisfăcătoare ca însăși funcțiile lor. Deși sunt o tipă singură de ceva timp, parcă nu am curajul necesar de a comanda un vibrator, deși magazinul asigură o politică strictă de confidențialitate. În momentul de față îmi vine în minte figura bunicii mele dacă ar găsi în noptiera mea o asemenea jucărie, cred că mi-ar face un scandal monstru. 🙂  Da, știu, este puțin băgăcioasă, dar este casa ei și trebuie să mă comport decent și o fac. Îmi respect casa.

Dacă cumva printre cititorii mei sunt și femei singure, sau cupluri care vor să-și condimenteze relația sexuală, cred că acest articol vă va fi de ajutor. Iar dacă nu, vă rog să nu aruncați cu pietre, autosatisfacerea nu-i chiar cea mai rea dintre păcate. Vă pup!

Lelo

6 thoughts on “Autosatisfacerea încă tabu

  1. „masturbarea încă este un subiect tabu la femei, în vreme ce la bărbați este o acțiune perfect normala” – unde ai perceput tu ca ar fi „normala” ?
    Intradevar personal prefer sa stiu ca toti violatorii, chiar si violatoarea celebra a taximetristului 😀 , se autosatisfac si evita comiterea unei infractiuni grave!

Lasă un răspuns

