Bucureșteni, miniPRIX oferă reduceri de 60-80% la toate produsele

Suntem deja la jumătatea lunii ianuarie, parcă nu-mi vine să cred că au trecut sărbătorile, dar mai ales că a trecut în mare grabă anul 2013. Am iubit anul 2013, încă mă gândesc la el cu nostalgie. Anul nou ne-a îmbrățișat deja și cere imperios o garderobă nouă nouță, nu-i așa?! Știu că printre cititorii mei am foarte mulți bucureșteni. Marea majoritate dintre voi sunteți din București, de aceea nu pot să mă abțin să nu vă fac un mare anunț. De ce?! Pentru că vă iubesc și pentru că meritați. Moda este pe primul plan pentru voi bucureștenii, foarte rar am văzut un bucureștean îmbrăcat prost sau cu haine ponosite. De aceea știu sigur vă va prinde bine anunțul meu.

Așa că vă anunț că miniPRIX a dat liber la reduceri. Reduceri chiar mai mari decât au fost de Black Friday! De astăzi, joi 16 ianuarie, magazinele fizice miniPRIX din București și Otopeni (vezi adresele și programele magazinelor fizice) oferă reduceri de 60% pentru toate produsele aflate la vânzare. De vineri, reducerile vor crește la 70%, iar în week-end vor ajunge la 80%. Super, nu-i așa?! Însă, dragi bucureșteni, trebuie să vă apucați să faceți shopping de astăzi, pentru că reducerile sunt în limita stocurilor disponibile. Și dacă vreți să prindeți cele mai frumoase produse și care se potrivesc trupului vostru, ar fi bine să vă grăbiți, pentru că reducerile oricum sunt foarte mari. Sunt aproape convinsă că în week-end nu vor mai rămâne prea multe produse, pentru că lumea deja se îndreaptă spre magazinile fizice din București și Otopeni.

final1

Păcat că eu nu sunt din București, chiar sunt mâhnită din această cauză, pentru că sunt femeie, ador cumpărăturile, mai ales reducerile. Dar știți ceva, miniPRIX s-a gândit și la noi cei din provincie. Tot de astăzi, joi 16 ianuarie, produsele din categoria Stock Shock din magazinul online miniPRIX, pot fi cumpărate cu 60% reducere. Mă bucur foarte tare, pentru că vreau să îmi cumpăr o pereche de teniși de primăvară, cel puțin o pereche de blugi, am descoperit și un poncho drăguț, nu mi-ar strica să îmi cumpăr și un portofel nou nouț, o pereche de papuci de casă, mi-ar plăcea și-o gentuță de primăvară, dar nu m-aș da la o parte de la o pereche de cizme pentru iarna viitoare. Sunt o femeie prevăzătoare, stilul meu nu se schimbă după cum bate vântul, așa că am de gând să profit de aceste mărețe reduceri. Dar știți ce, Stock Shock este o categorie limitată, tot mai câștigați sunteți voi bucureștenii, pentru că în magazinele fizice toooate produsele sunt la reducere, fără excepție!

Așa că mă repet, ești din București?! Ia-ți după amiaza liberă și mergi la cumpărături în magazinele fizice miniPRIX din București și Otopeni și profită de reducerile grase de până la 60% pentru toate produsele. Și dacă astăzi nu ai timp, mâine, vineri, reducerile sunt de 70%, iar în week-end ajung la 80%. Subliniez, pentru toate produsele. Dar aveți grijă, dragi bucureșteni, ca să prindeți cele mai frumoase produse trebuie să vă grăbiți, pentru că reducerile sunt în limita stocului disponibil. Ce vă puteți cumpăra?! De toate! Haine, încălțăminte, accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii.

Așadar, cumpărături multe vă doresc, miniPRIX vă așteaptă cu ușile deschise zilnic între orele 09:00 și 21:00. Eu zic să nu vă uitați la bani, aveți în față un an întreg în care să purtați noile haine marca miniPRIX. Să probați ceva frumos și în cinstea mea. Succes!

UPDATE: Află mai multe informații despre reducerile miniPRIX din acest articol!

Miniprix

2 gânduri despre „Bucureșteni, miniPRIX oferă reduceri de 60-80% la toate produsele

Lasă un răspuns

