Cu aceeași poftă nebună

Îmi palmă îmi picau stropi,

De ploaie sau de lacrimi,

Nici eu nu puteam să-mi dau seama.

Mi-am dus mâna la ochi,

Am văzut că sunt uzi și sărați.

Fierul rece îmi înghețase sufletul,

Piatra îmi împietrise trupul

Și marea îmi atinsese ochii.

Simțeam ceva, soră cu durerea,

Dar era nefiresc de fierbinte.

Și mă întrebam,

Durerea oare este fierbinte?

E caldă, așa se simte?

Era pentru prima oară când simțeam așa ceva,

Așa cum fusese și prima oară când iubisem,

Dar iubirea părea să piară,

Se dădea o luptă,

Între dragoste și ură.

Curios, antagonic, alambicat simțeam.

În acele momente nu eram om,

Nici femeie, ci o ființă stranie,

Parcă venită de nicăieri

Și care încerca pentru prima dată,

Sentimentele dulci și crude omenești.

M-am așezat pe prima bordură de stradă,

Am văzut într-o baltă ca fața

Îmi era distorsionată și crispată,

Eram urâtă, durerea mă făcea urâtă,

Iar lacrimile îmi brăzdau necontenit fața.

Îmi spuneam, oprește inimă lacrimile,

Ce rost au ele?!

Dar parcă din ce plângeam,

Mai tare mă simțeam mai ușurată.

Și-am înțeles că plânsul,

Detensionează sufletul,

Îl curăță și-l ușurează,

Îl fac plăcut și calm.

Am așteptat, m-am lăsat să plâng,

Cât aveam să o țin așa?!

O veșnicie n-aveam cum,

Cândva glandele lacrimare ar fi secat.

Și-așa a fost, m-am oprit,

M-am privit din nou în apă,

Fața începea să-și recapte forma

Și trăsăturile firești de om.

Mi-am spălat chipul cu apă limpede,

Eram în sfârșit eu.

Dar încă simțeam un gust amar

Și mi-am zis, asta lasă dragostea în urmă?!

Ar fi mai bine să nu mă mai îndrăgostesc,

Dar oare cât avea să mă țină voință?!

Până când întâlneam următorii ochi frumoși,

Și-o luam de la capăt,

Cu aceeași poftă nebună de iubit.

6 gânduri despre „Cu aceeași poftă nebună

  1. Mare dreptate ai , draga mea. Şi eu după o partidă de plâns , mă simt mult mai bine . Mai ales când îmi vine să urlu ca nebuna şi nu pot …mai bine dau apă la şoareci şi îmi revin. Pupici

Lasă un răspuns

