Alergatul dăunează grav Phone-ului

Și dă-i și aleargă, și dă-i și-aleargă, și dă-i și coboară scările în fugă și dă-i și cazi. Daaa, așa alergam, de parcă vroiam să îmi salvez viața. Mă grăbeam, trebuia să ajung la job, job care nu se afla la mare distanță de casa mea. De rușine să nu dai 5 lei la taxi, pentru că atât m-ar fi costat cursa de acasă la job, am ales să alerg, ca să nu mă înjure taximetristul pentru că îl deranjez pentru 2-3 kilometrii. Și da, ca să nu mă înjure taximetristul, ce credeți că am făcut?! Tot drumul parcurs în fugă cu telefonul în mână, a decurs binișor, până am dat peste o porțiune în care trebuia să cobor vreo 20 de scări pentru a intra pe o altă stradă. La ultima treaptă m-am împiedicat și-am căzut. Și ce credeți, mi-am spart display-ul telefonului, l-am făcut praf. Se deschidea dar sticla era praf și pulbere. Se vedea ca o pânză de paianjen, iar touch-ul nici măcar nu mai vroia să ia anumite comenzi. Îmi venea să plâng de supărare, știam cât de scumpă este sticla pentru display și cât de scumpă este plata înlocuirii la un service specializat.

Cum am ajuns la job ce credeți că am făcut primul lucru?! Nu am întârziat ce-i drept, dar mândria mea urma să mă coste foarte scumpă. Am deschis laptopul și am dat un search pe Google: preț sticla display phone. Mi s-au afișat o sumedenie de sticle cu diverse niveluri calitative, diverse modele și cu diverse prețuri. Grea decizie, dacă puneam una mai prostuță, riscam să mi se spargă la prima mică bușitură, pentru că eu bușesc telefonul des, nu glumă. Doamne și de mult îmi spusesem că trebuie să îmi cumpăr neapărat o husă din silicon, dar ce credeți că am făcut-o?! Nicidecum. Am preferat să îmi sparg display-ul ca să mă învăț minte.

REPARATII_IPHONE

M-am informat din prețuri și din click în click am ajuns pe site-ul Servicio.ro. Servicio este un service specializat în reparația obiectelor electronice de tot felul și care oferă calitate la prețuri decente. Servicio se bucură de tehnicieni foarte pregătiți, cu o experiență mare în domeniu, capabili să repare orice defecțiune. Telefoane, laptopuri sau tablete, Servicio rezolvă tot. De la ecrane sparte, porturi defecte, butoane stricate sau gadget-uri scăpate în apă. Aici am aflat că este o filosofie și cu schimbat-ul display-urilor. De ce?! Pentru că înlocuirea display-ului este o operațiune destul de dificilă, pentru că presupune demontarea componentelor pentru a putea ajunge la șuruburile ce fixează ansamblul display-ului. De asemenea cică trebuie avut în vedere înlocuirea adezivului care fixează sticla protectoare de rama metalică. Pentru că dacă acesta nu este înlocuit, poate duce la nefuncționarea senzorului de lumină și deasemenea, poate intra praf care ar putea să acopere orificiul camerei foto frontale. Și uite așa Servicio îmi recomandă înlocuirea display-ului la un server GSM. Și eu care vroiam să mi-l schimb singură.  🙂   Glumesc.

De schimbat, nu mi l-am schimbat nici până-n ziua de astăzi. Oare când mă voi hotărî?!

Lasă un răspuns

