Ce-mi doresc de Valentine’s Day

jonathan-rhys-meyers      Dragii mei, a început numărătoarea inversă… dar știți de ce?! În mai puțin de 4 săptămâni va fi… ghiciți?!   🙂  Valerică’s Day!!! Ooops, am greșit, Valentine’s Day vroiam să spun!  🙂  Eh și uite așa când spun Valentine mă duc cu gândul la cărțile „Instrumente Mortale” și-așa ajung la personajul negativ, pe care îl chema evident, Valentine. În carte este un bărbat dur, corpolent, în floarea vârstei, cu ochii verzi înfiorători și părul blond… și-mi vine să suspin. De ce?! Pentru că-mi amintesc că-n film, Valentine a fost interpretat de frumosul, excepționalul, fabulosul și sexosul actor Jonathan Rhys Meyers. Mamă ce-mi place, mi se pare așa frumoooooooos, de mor. Și după ce l-am văzut în Dinastia Tudorilor, mai tare m-am îndrăgostit de el.  🙂

         Și cu gândul la sexosul Jonathan realizez că eu nu am un iubi dubi pentru Valentine’s Day, așa că pentru mine ar trebui să înceapă o vânătoare mai ceva ca în „Jocurile Foamei”, în loc de concursuri, voi începe să vânez iubiți frumoși, că de, doar nu m-o prinde Ziua Îndrăgostiților singură. Nu-i așa?! Vreau să-mi găsesc un bărbat frumos, brunet, potrivit de înalt, cu ochii negrii ca abanosul, care să-și poarte părul puțin răvășit, dacă are și barbă scurtă ar fi și mai frumos, să fie foooarte chipeș, ușor enigmatic și care să aibe acel lipici inconfundabil. Dar neapărat să fie și inteligent, ca să am ce vorbi cu el și despre ce, să fie pupăcios și neapărat să nu aibe alte obligații. Că nu-mi place să mă bag în relațiile altora și nici nu-mi plac câinii care se duc de la un colț de pâine la altul. Și da, să aibe un nume răsunător, puternic și masculin, dar care să fie destul de scurt, pentru că atunci când îi voi rosti numele, să-mi pară sexy. Numele, nu omul, că el oricum va fi sexy dacă îmi va face mie pielea ca de găină dintr-o simplă privire.

         Și după ce-mi voi găsi alesul pentru Valentine’s Day, vreau ca el să-mi facă cadou un inel, veritabil, evident, și să mă ceară în căsătorie pe un covor roșu. Însângerat cu petale de trandafiri stacojii. Nu-i așa că n-am gusturi proaste?! Nu-i așa că nu-s pretențioasă?! Și când mă va cere în căsătorie, eu să mă fâstâcesc mai ceva ca Bianca Drăgușeanu când îl vede pe Cristea, să mă emoționeaz și să-i spun că încă nu sunt pregătită să-i dau un răspuns pe loc. Iar el să înțeleagă, dar totuși să insiste prin gesturi tandre și rugăminți șoptite la ureche. Și după vreo lună de relație, să-mi dau seama că el nu este ce-mi doresc și să ne despărțim, dar să îl las cu o amintire frumoasă, mai ceva ca în Sweet November. Să am doar un Sweet April cu el și-atât.   🙂

        Doamne ce mai visez, Doamne, Doamne, nu știu ce-i cu mine. Sunt toată praf de stele, toată vis și visare. Și ca să fiu sinceră, nici nu-mi place Valentine’s Day, mi se pare degeaba… ce rost are o zi a îndrăgostiților, când ei ar trebui să-și arate zilnic că se iubesc. Mă întreb când și cu ce prilej s-a ajuns la celebrarea Zilei Îndrăgostiților?! Și nu, n-am chef să caut pe Google, rămân așa în incertitudine. Sigur n-o să pot dormi la noapte de curiozitate.  🙂  

       Dar voi?! Aveți cu cine să petreceți Valentine’s Day? Eu cred că n-am șanse să găsesc un al doilea Jonathan Rhys Meyers în doar 4 săptămâni, că doar n-o fi săracul tratament pentru păr. Așa că sigur Valentine’s Day mă va prinde urmărind sezonul 4 din Dinastia Tudorilor, cu ochii la excentricul și virilul rege Henric al VIII-lea al Angliei.  🙂 

        Happy Valentine’s Day, de-acum! 🙂  

2 gânduri despre „Ce-mi doresc de Valentine’s Day

Lasă un răspuns

