Zâna dulciurilor…

Mi-e foame…

Aș mânca cea mai dulce prăjitură,

Care să fie cu o tonă de ciocolată.

Aș vrea să mă umplu de dulceață,

Să fiu toată o cascadă dulce

De lapte și miere aurie.

Din ochii mei să curgă frișcă,

Cu degetele să dau sărutări

Cu gust acrișor de căpșune.

Sânii să-mi fie ca niște cupe de înghețată,

Care să răcorească inimile înflăcărate.

Obrajii să-mi fie ca niște piersici,

Proaspeți, fragezi și suculenți.

Aș vrea să-mi nască din palme bezele,

Să le ofer oamenilor puțin supărați.

Dincolo de dulceața de care eu m-aș bucura,

Aș da-o oricui ar avea nevoie de ea,

Astfel să le îndulcesc măcar pentru o clipă

Frânturi din viața lor.

Și oamenii să mă țină minte,

Ca fiind fata cu râuri de miere în suflet,

Cea care le-a redat veselia și optimismul.

Aș vrea să fiu zâna dulciurilor,

Să fericesc toți copii,

În schimbul dințișorilor lor,

Să le las bombonele multicolore pe pernă.

Să fiu ca o ciocolată interminabilă,

Și să mă dăruiesc pătrățică cu pătrățică,

Tuturor celor care simt nevoia de puțină fericire.

Da, clar, aș vrea să fiu ca un tort

Cu cremă de vanilie și lămâie,

Să invadez trupurile cu speranță

Tuturor celor care vor decide să guste din mine.

Oh, ce bine ar fi să fiu dulceață din cireșe,

Și fiecare fruct din mine,

Să-l dăruiesc oamenilor deznădăjduiți.

Aș vrea… aș vrea atât de multe…

Dar nu sunt decât un simplu om…

Ca oricare altul…

Lasă un răspuns

