O zi cu zăpadă…

1528686_734909519867462_1048424551_n

Să vă fac în ciudă… să nu vă fac?!

Vă fac! Trebuie să știți, astăzi, 21 ianuarie 1900 toamna, adică 2014 iarna, a nins. Prima dată și pe anul acesta și pe anul trecut. Adevărul este că arată tare bine zăpada, este frumoasă foc… dar cu cât este mai multă și mai frumoasă, cu atât mi-e mai groază să ies afară.

Îmi place să văd zăpada, să o admir, dar să nu cumva să calc pe ea sau să „mă frece” careva, că mor. E udă, e rece, e îngrozitoare. Știu că par pițipoancă, dar nu sunt, pur și simplu nu-mi place. Ce-i zăpada în fond?! Mocirleală sau căzături, fracturi, dureri, spitale, medici, operații, accidente peste accidente. O iau pe arătură, știu.  🙂   Fac telenovela într-o clipită.  🙂

Dar ca să fiu sinceră, zăpada asta m-a uns puțin la inimă. După ce am început săptămâna îngrozitor și-am trecut prin cea mai deprimantă zi din an, acum parcă m-am mai liniștit. Oricum ieri a fost o zi nefastă, nu m-am simțit bine, m-a durut capul, n-am avut inspirație, nimic nu mi-a mers bine. Toată ziua am fost apatică, fără chef de nimic. Și colac peste pupăză s-a mai întâmplat și nefericitul accident aviatic în care au murit Adrian Iovan și acea fată de 24 de ani, medic rezident. Nu vreau să comentez mai mult, cauze și alte alea…

Dumnezeu să-i odihnească și să aline sufletele familiilor lor. Să ne rugăm pentru ei! Iar pe răniți să le vindece Dumnezeu rănile fizice și sufletești.  😦

6 gânduri despre „O zi cu zăpadă…

Lasă un răspuns

