Iubi, iubi haaai…

 
Am cam înnebunit, nu știu de ce, dar îmi place piesa. Dar să nu văd videoclipul, că nu-mi place. De fapt să n-o văd pe Andreea Bălan, că ea nu-mi place. E cam figurantă pentru gustul meu. Și nici piesa nu-i cine știe ce filosofie, dar me gusta. Melodia asta îmi induce o anumită stare de căldură, îmi amintește de vară, de soare, de mare, de dragoste… vouă vă place?! Nu cred. 🙂 

          Dar fără să vreau, m-am uitat și la videoclip. Iar Andreea Bălan e „magnifică”. Shakira, Jennifer Lopez, Lady Gaga, toate sunt mici copii pe lângă Andreiuța noastră. Și-atât ce-a mai dansat… de numa’ numa’. Ea dezbrăcată toată, Sonny Flame cu fes, un anotimp îi desparte din câte văd. 🙂  Melodia mai e cum mai e, dar videoclipul e teribil, exagerat din toate punctele de vedere. Este ostentativă prin toți porii, am senzația că e avidă de atenție. Știu că are mulți fani, că este apreciată, dar nu știu… mi se pare că i s-a urcat la cap celebritatea. Iar Andreea Antonescu mărturisește pe toate posturile că ar vrea să reîntregească trupa Andre, ea săraca a rămas în trecut, captivă în anonimat. Dar credeți că o să-o ia lângă ea, Andreea Bălan?! Nu cred…

Haideți că am aberat destul… vă las să ascultați super piesa. 🙂 

Iubi, iubi haaai, iubi, iubi hai să ne iubim… 

2 gânduri despre „Iubi, iubi haaai…

Lasă un răspuns

