Ia-mă de mână…

Ia-mă de mână și haide
Cu mine să colindăm
Prin templul inimii mele.
Nu vei gasi comori mărețe,
Nici pietre prețioase,
Nu vei găsi bijuterii felurite,
Ci numai iubire.
Ne vom lua de mână,
Voi fi ghidul tău spre cărările
Întortocheate ale sufletului meu.
Nu mă tem, n-am frici,
Nici spaime prea multe.
Știu că atunci când vei vedea
Mărețul loc din inima mea,
Ce-ți poartă numele
Cu atâta mândrie…
Vei știi, vei înțelege
Și vei crede în sinceritatea mea.
Camera ta este atât de luminată,
Emana atâta căldură,
Încât vei fi și tu copleșit
De-atâta simțire dulce.
Îți voi săruta fruntea
Și-ți voi mărturisi:
„N-am lecuire,
Nu vreau să mă vindec,
Tu ești totul meu,
Și te voi iubi mai mult
De o viață întreagă…”
Ce spui?
Te încumeți să mergi cu mine?
Vrei să devenim împreună,
O vară, un anotimp frumos?
Îmi zâmbești…
Ce sclipire…
Ce vis luminos…

Lasă un răspuns

