Petrecere în doi timpi și trei mișcări

Unde să caut? Ce să fac? De unde să încep și unde să termin? Aveam de organizat un eveniment privat într-un timp extrem de scurt. Ziua de naștere a șefei mele venea cu pași repezi, grăbiți. Această responsabilitate mă apăsa greu pe umeri. Eu fusesem însărcinată de către colegii mei să pun la cale marea petrecere. Dar unde? În ce loc? Și mai ales ce trebuia să fac ca să fie totul pe gustul șefei mele. Știam că este o doamnă în toată puterea cuvântului, știam că este sofisticată, că îi plac localurile elegante, cu mâncăruri delicate și exotice… dar nu știam ce local să aleg și mai ales cum să organizez evenimentul. Trebuia să aranjez totul, de la meniu, la muzică, fețe de masă, flori, tort, șampanie și câte și mai câte. Eram în ceață total. Pierdută cu totul. De mine depindea succesul acestei petreceri surpriză.

În mintea mea o voce îmi șoptea „întră pe portalul Localuri în București.ro. așa vei găsi perfectul restaurant Bucuresti care îți va rezolva problemele și care te va scoate din încurcături”. Zis și făcut, dă-i search pe Google și gata problema. Portalul era organizat perfect, toate localurile erau adunate într-un singur loc, cele mai importante și mai prestigioase restaurante și localuri din București. Erau prezentate și categorisite foarte atent restaurantele, pentru nunți, saloane pentru evenimente și ballroom din București, având fiecare descrieri foarte detaliate. Descrierile cuprindeau meniuri, mese festive, poziționări pe hartă, date de contact, fotografii de ansamblu și de detaliu, cât și formular pentru rezervări online. Astfel, în cadrul portalului localuri-in-bucuresti.ro, am putut găsi rapid și comod, tot ce am avut nevoie pentru organizarea evenimentului perfect. Am găsit restaurantul, am pus la cale întreaga organizare, am angajat o firmă de decorațiuni, am pus la punct aranjamentele pentru sala de eveniment, am stabilit muzica, formațiile, precum și srviciile foto-video. Recomandările și ofertele portalului mi-au fost de mare ajutor și am putut să aleg numai ceea ce a fost mai select și mai desăvârșit. Petrecerea se anunța a fi spectaculoasă. Eram mândră și mulțumită că pusesem totul la cale atât de rapid și de ușor. Iar colegii mei au fost mai mult decât încântați. Cu toții m-au felicitat! Să vă spun și cum a decurs petrecerea?! Totul a fost minunat, sefa mea a fost extrem de surprinsă, nu se aștepta. Dar am făcut-o fericită, servirea a fost excelentă, tortul cu vanilie și nuci a făcut senzație, formația ne-a ținut pe toți pe ringul de dans. Într-un cuvânt, ne-am distrat, am mâncat mâncăruri alese, am băut șampanie fină și i-am arătat doamnei, cât de mult o apreciem și cât de recunoscători îi suntem pentru joburile noastre. Un succes total! Și sincer, ce dulce e succesul! 🙂

Cu un așa portal, până și cele mai pretențioase evenimente pot fi plănuite și puse în aplicare repede și ușor. Așa da, așa mai merge. Util, rapid și plăcut! Cu portalul Localuri în București.ro tot să organizez petreceri surpriză! 🙂 Localuri în București, locul unde petrecerea și mâncarea dau mâna pentru oameni. 🙂

Localuri in Bucuresti

Lasă un răspuns

