Cu gândul la Băile Felix îmi trece iarna

Cod roșu, alertă, alertă. Iarnă, frig, zăpadă cu duimului. Obligată, forțată să stau în casă. Plictisită până peste cap. În astfel de momente, când afară nu sunt decât munți de zăpadă, n-aș vrea altceva decât să evadez undeva, într-un loc unde este cald și bine, într-un loc în care să fiu răsfățată. Iarna asta mă face să fiu „crocantă”, da ați citit bine, stând în casă, nefăcând așa multă mișcare, am început să trosnesc din toate încheieturile. Mă doare spatele, mă dor mâinile și uneori chiar și picioarele. Tare bine mi-ar prinde un masaj profesional, făcut ca la carte, să mă detensioneze total. Dar vrabia mălai visează. Dacă n-am fost prevăzătoare din timp, acum stau și-mi ling rănile în casă, când aș fi putut să merg într-o stațiune balneară de exemplu.

1

Beculețul mi s-a aprins: Stațiune balneară! Tastez rapid www.hotel-international-baile-felix.ro și găsesc minunatul Hotel Internațional Băile Felix. Când va veni primăvara știu sigur că voi uita de durerile de spate și de plictiseală, așa că am de gând să îmi achiziționez de acum un mini-concediu la Hotelul International Băile Felix. În 2007 acest hotel, știm cu toții că a fost renovat, iar în prezent complexul dispune de o bază ultramodernă ce oferă cele mai bune servicii în materie de wellness. Din câte citesc pe site, toate serviciile sunt ireproșabile, la nivel european. Ceea ce-mi place și mă bucură nespus.

Deja mă văd lăsându-mă răsfățată în salonul de înfrumusețare de la Hotel, deja simt bulele ademenitoare pe corp din jacuzzi, deja mă văd perpelindu-mă de cald în saună, deja mă văd făcându-mi curaj să merg în sala de fitness, parcă aș încerca până și să-mi bronzez pielea la solar. N-am fost niciodată la Băile Felix și tare sunt curioasă să încerc bazinul cu masaj, să încerc serviciile speciale de cromoterapie și aromaterapie. Să mi se facă masaj și să fiu tratată ca o zeiță. Dumnezeule, asta da viață. Și asta nu este tot, zona unde este amplasat Hotelul Internațional Băile Felix are atât piscine interioare, cât și exterioare, iar plajele se îmbină măiestos cu zona împădurită. Un vis nu alta. Și în plus, Complexul Hotel Internațional dispune și de un teren de minigolf, aqua park, sală de biliard și un spațiu amenajat pentru copii. Mi-ar plăcea să învăț să joc golf, dar mai ales să mă joc și să mă bălăcesc în aqua park. Ce poate fi mai frumos de atât?! Străinii dau bani grei pe biletele de avion ca să vină la noi în România la Băile Felix, și eu, fiind la o aruncătură de băț, să nu mă încumet să-mi achiziționez un pachet all-inclusiv?! Ar fi o mare nerozie din partea mea.

Uite așa o să îmi treacă iarna, așteptând cu nerăbdare vara, ca să pot merge la Băile Felix! Hai timpule, treci mai repede!!!

Lasă un răspuns

