Să învingem iarna cu FashionUs

Voi lua premiul Nobel, voi fi celebră, poate că voi intra și în cartea recordurilor. Știți de ce?! Am aflat soluția perfectă pentru a înfrunta iadul alb de afară. Tonele de zăpadă ne dau de furcă tuturor. Iarna, dar mai ales zăpada ne ține în casă. Chiar dacă ne luăm o mulțime de haine pe noi, chiar dacă ne încălțăm cu cei mai solizi bocanci, zăpada ne învinge de fiecare dată. Alunecăm, cădem, ne scrântim mânile, picioarele, unori ni le și rupem. Ajungem la spital, ne punem gips sau mai rău, avem nevoie de operații și uite așa un lung șir de nenorociri. Urâtă-i iarna, nu-i așa?! Mie una mi-e groază de ea, dar nu mai am de gând să stau în casă.

Ei bine, eu, subsemnata Alina G., vin cu o soluție inovatoare. Ce soluție?! Aceea de a învinge iarna, zăpada, dar mai ales căzăturile cu fracturile aferente. Cum?! Purtând o pereche de adidasi barbati. Dar nu orice fel de adidasi. Indiferent că ești femeie sau bărbat, îți poți achiziționa o pereche de adidași cu care să ieși în lume, care îți vor asigura confortul și siguranța necesară de a înfrunta zăpada și vremea rea. Daaa, știu ce veți spune, că adidașii țin rece. Ei nu-i chiar așa, dacă îi luați cu un număr mai mare, special pentru iarnă, și dacă vă luați și vreo două perechi de șosete din lână, nu veți suferi de frig. Știu că bocancii sunt cel mai adesea îmblăniți, dar spuneți sincer, nu-i așa că alunecați și cu ei?!

2626-1 Adidasi barbat Adidas adiPure 4

Soluția mea, este să purtați iarna Ghete de Fotbal. Da, da, ați citit bine! Adidași cu crampoane care o să vă ferească de căzăturile pe zăpadă. Dacă nu mă credeți faceți un exercițiu scurt de gândire. Adidașii cu crampoane au țepii aceia în talpă care se vor înfige cu ușurință în zăpadă sau în gheță. Înfigându-se bine în zăpadă, nu veți mai aluneca, veți putea merge în sfârșit cu ușurință prin zăpadă. Crampoanele mușcă zăpada, iar voi veți fi mai stabili ca niciodată. Singurul lor inconvenient este că sunt cam decupați la gleznă, daaar, vă luați șosete de lână sau jambiere din piele sau lână, și infernul alb nu o să vă atingă, nu o să vă ude și nu o să vă înghețe. Super soluție, cred eu. Și lăsați preconcepțiile, adidașii cu crampoane nu sunt numai pentru fotbaliști, ci și pentru oamenii ingenioși.

Nu-i așa că sunt genială?! Eu am de gând să îmi cumpăr o pereche de adidași cu crampoane din magazinul online FashionUs.ro. De ce?! Pentru că FashionUs comercializează adidași de firmă, atât pentru femei cât și pentru bărbați, la cele mai decente prețuri. Sigur voi găsi o ofertă care să mă fericească, mai ales că ninsoarea nu are de gând să se oprească. Buzăul încă este sub cod roșu, iar eu una m-am săturat să stau în casă de parcă aș fi încarcerată. Am noroc că stau în oraș, dacă stăteam la sat, nu aș fi avut nici măcar net ca să îmi pot comanda acești minunați adidași.

Ce spuneți, învingem iarna cu FashionUs?!

FashionUs

Lasă un răspuns

