Meteo la Buzău

1150148_473057576139950_1910915793_n

Ne mințiiiiim, ca la meteo, ca la meteo!!

Știți piesa, nu?! 🙂

Glumesc! Am înnebunit! Azi vreau să vă spun vremea Buzăului! 🙂

Afara e un soare de parcă e primăvară! Dar nu e, tableta mea îmi arata -12 grade! Așadar, groaznic de frig! Cu toate acestea, zăpada a început să se topească! Bănuiesc că am ieșit de sub Codul Roșu de viscol, nu mai viscolește, nu mai ninge, dar e un ger de crapă pietrele. Munții de zăpadă parcă s-au mai micșorat. Dar mi-a fost silă să-mi scot nasul afară pe geam ca să fac o poză! Cum să bag cele -12 grade în casă?! Brrrr!!!! 🙂

Cică de mâine vom resimți o ușoară încălzire, nu știu ce val de aer cald, de nu știu unde, va trece și prin România. La meteo au spus că zăpada, viscolul și gerul, au venit tocmai din America, New York. Mă întreb dacă o fi simțit Pinky Rainbow, valul de aer rece cu miros a la New York, că de, ea-i americancă, pupai-aș obrajii. 🙂

Nu știu dacă o să mai ningă, sper să nu… pentru că am planuri mari în viitorul apropiat. Planuri pe care le pot îndeplini numai ieșind din casă. Și dacă-i zăpada prea mare, nu pot, sunt sinistrată. În fine, cert este că dacă se va topi omătul se va lăsa cu inundații majore. Săracii oameni de la țară, acum blocați, mai târziu inundați.

Mă întreb dacă această zăpadă a salvat economia României, acum ceva timp am primit un mail de la Adevărul care se nume: „Iarna caldă topește economia țării”. O fi închegat la loc gerul economia?! Sigur nu, acum o vor înneca inundațiile. Ce ți-e și cu politica asta!!

Trecând peste zăpadă și condiții meteo, eu una abia aștept să-mi înflorească corcodușul de la geam! 🙂  O să-i fac poză când o înflori. 🙂

Cam atât cu starea meteo de la Buzău! Andreea, îți predau legătura!!! 🙂  

La voi cum e vremea?!

Lasă un răspuns

