Pasiune pentru ceasuri…

–          Ceasule, ai face bine să ticăi mai încet! Ai face bine să te oprești! Ai face bine să-ți puturoșești limbuțele și să mă lași veșnic tânără, frumoasă și sănătoasă.

–          Ceasule, mai lasă vitejia, lasă omenia în pace, și fă-ne un serviciu, fă ca timpul să stea în loc. Dacă nu se poate, fă ca ziua să aibe 30 de ore, să putem avea timp și pentru muncă, dar și pentru iubit.

–          Ceasule, nu te mai încăpățâna, ascultă-ne și pe noi, fă-ne fericiți și nu ne mai stresa.

–          Ceasule.ro, ce ceasuri minunate ai tu?! Ceasuri pentru bărbați, pentru femei, dar și unisex! Dă-mi și mie un ceas minunat de la tine, unul pentru mine, frumos, de damă; unul pentru iubitul meu, desăvârșit, pentru bărbați; și unul pentru verișoara mea, care acum este adolescentă, se zbate între două vârste, i-ar fi plăcut să se fi născut băiat, dar va veni o vreme când va fi recunoscătoare că e fată. Pentru ea, dă-mi un ceas unisex.

pic_photo_gallery_541

Hey, nu vă speriați, acesta este un dialog cu mine. Poate că vă pare ușor nebunesc, dar în locul meu vorbește pasiunea pentru ceasuri. Doamne ce le iubesc. Sunt atât de obsedată de timp, încât aș purta două ceasuri deodată. Da chiar, cum ar fi să umblu cu două cesuri, să fac ca-n bancul cu oltenii, unul pentru a.m și altul pentru p.m., nu-i așa că aș impune un nou trend?! Mâine-poimânine o s-o vedem pe doamna cu găina, luându-se după mine, și purtând două ceasuri. Că de, e de ajuns o nebună, că hop vine alta după ea.

Dar în fine, parcă n-aș vrea eu să impun noi trenduri, nu mă văd o deschizătoare de drumuri, deși berbecii cică sunt. Eu sunt berbec, nu vă speriați. Pasiunea mea pentru ceasuri a luat naștere în copilărie, bunicul meu era extrem de pasionat de orologii. Fie că era ceas de perete, de masă sau de mână, el le adora pe toate. Ba chiar am avut într-un timp și unul vechi, din lemn, cu cuc. Ceas pe care bunică-mea îl ura din răsputeri, cică prea făcea gălăgie. Așa și era, dar avea ceva special și enigmatic, care pe mine și pe bunicul ne vrăjea. A sfârșit la gunoi bietul cuc, iar bunică-mea era să mănânce o bătaie colosală, dar până la urmă a iertat-o că de, era consoarta lui și o iubea.

Așadar, bunicul m-a învățat să „citesc” ceasul, dar și să îl iubesc. Acum el nu mai este, dar mi-au rămas ceasurile, cele care îmi vor aminti mereu de el. Nu o să mă vedeți vreodată că plec de-acasă fără un ceas la mână, este accesoriul meu numărul unu. Decât o brățară, mai bine un ceas cu curea din piele sau din oțel inoxidabil, depinde de locul în care mă duc. N-am eu bani de ceasuri prețioase, dar am banii necesari încât să-mi cumpăr măcar o dată pe anotimp câte un ceas din magazinul online Ceasule.ro. Avantajul?! Ceasuri felurite, pentru toate gusturile, dar mai ales pentru toate bugetele.

Dacă și ție îți plac ceasurile extrem de mult, intră pe Ceasule.ro, dă un tur și vei găsi ceasul mult visat. Îți garantez!

–          Ceasule, mulțumesc. A venit timpul să îmi iau rămas bun și de la voi, dragi cititori!

logo

2 gânduri despre „Pasiune pentru ceasuri…

Lasă un răspuns

