Viitorul este în fiecare mâine…

      Viitorul. Ce nenorocire o mai aduce și el?! Ce vrăjitor, ce asupritor o fi?! Vă temeți de viitor? Eu da… dar am o teorie simplă după care mă ghidez: trăiesc astăzi! Ce-o mai fi și mâine… Dumnezeu cu mila. Nici măcar nu vreau să aud cuvântul VIITOR. Nu vreau să știu ce mă așteaptă, nu vreau nici indicii și nu mi-am dorit niciodată să fiu vreun soi de vizionară. O să mor?! Ei și ce… asta e. Au murit ei oameni importanți. O să moară cei apropiați mie?! Asta va fi vai și-amar pentru mine! Nu mă gândesc la necazurile din viitor, dar trebuie să recunosc, mă mai las din când în când vrăjită de ideea lucrurilor bune care mă așteaptă.

        De când mă știu am urât surprizele. Le urăsc, nu-mi plac chestiile neprevăzute și nu-mi plac nici măcar surprizele frumoase. Nu mă lua prin surprindere dacă vrei să nu te plesnesc. Nu-mi plac schimbările, nu-mi place incertitudinea, nu-mi place nimic din ceea ce ar putea să-mi schimbe viața. Schimbările le fac eu, accept să evoluez, accept să devin mai bună, accept să construiesc ceva, dar le fac pentru că vreau eu și pentru că așa mi-am propus. Nu pentru că am fost nevoită sau obligată.

       Mesaj pentru viitor: „Nu mă întreba ce fac mâine, nu știu, nu mă lua prin surprindere, dragă viitor. Mie îmi place viața în tihnă, îmi place liniștea, mersul firesc și lin al vieții. Nu-mi adulce tulburări sau supărări, am avut parte de destule în trecutul meu. Cred că ar fi timpul să îmi mai faci și daruri frumoase. Daruri care să mă bucure, care să-mi facă spiritul să vibreze. Nu merit și eu?! Ba cred că merit! Am fost cuminte, m-am schimbat, am făcut din mine un om mai bun. Și nu, nu asculta gurile rele care cârcotesc despre mine vrute și nevrute, tu știi cât am muncit ca să ajung cine sunt și mai ales, ca să ajung unde sunt. Nopțille mele sunt încă albe, mă bântuie trecutul. Abia aștept nopțile de nesomn în care voi trăi sau voi rememora minunatele momente frumoase pe care mi le rezervi doar mie. Vino, dar adu-mi numai frumusețe și bunătate.”

        Gata l-am rugat, din momentul de față nu mă mai gândesc la el. Dar vă întreb pe voi, dragii mei prieteni, voi vă temeți de viitor? Credeți că vă așteaptă ceva bun? Îl așteptați cu nerăbdare, îl căutați în zațul de cafea? Eu l-am căutat cândva în zaț, în cărți și în astrologie, s-a îndeplinit, exact cum mi s-a spus, dar după… au venit o sumedenie de nenorociri și tristeți pentru mine. Știți cum se spune, ghicitul e mâna necuratului. Și mi-am primit răsplata sub forma unei pedepse. O pedeapsă extrem de aspră.

       Așadar… să curgă zilele de la sine. Oricum viitorul este în fiecare mâine… 

Lasă un răspuns

