Îl aștept…

Aștept bărbatul potrivit…

Va veni vreodată?!

Nu va veni…

Nici eu nu știu.

Dar eu îl aștept

Și îmi este dor de el.

De când mă știu am visat la el,

îl cunosc din frageda-mi adolescență.

Probabil că mă așteaptă și el,

Acolo, undeva, într-o lume pierdută.

Va veni într-o zi,

Mă va lua de mână și-mi va spune:

„Sunt eu, te căutam de-o viață”.

Probabil că la început nu l-aș crede…

Așa mi-e felul, sunt șceptică.

Dar dacă într-adevăr ar fi el…

Va ști să mă cucerească.

Mă va cuceri prin perseverența lui,

Prin emoția pe care o va emana

Când ne vom întâlni,

Prin tremurul trupului la primul sărut,

Prin candoarea cu care îmi va atinge mâinile.

Știu eu asta… simt.

Și mă va cucerii cu poezii.

Poezii scriese de mână,

Pe coli parfumate și sărutate la încheiere.

Și mi le va trimite așa, fără timbru.

El mi le va lăsa în poșta,

Pentru ca eu să le găsesc

Și să le citesc pe nerăsuflate.

Oh… citind și recitind

Poeziile scrise cu stângăcie,

Dar pline de sentimente

Frumos așternute hârtie.

Aș adormi cu scrisorile la piept,

Aș adormi cu zâmbetul pe buze,

Cu inima plină de iubire și speranță.

Te-aștept dragul meu.

Te rog să vii mai repede,

Te rog să-ți grăbești pasul…

2 thoughts on “Îl aștept…

  1. … N-as vrea strica farmecul basmului de orice fata dorit sa-l traiasca
    Dar poate spicuiesti si iei aminte ce poate cate una sa mai pateasca!?
    Sau sa-ti doresc neaparat noroc de implinire
    Ca poate, poezii nu scrie orice javra ce vorbeste ca ar sti ce e iubire?!

Lasă un răspuns

