ArtGarage, trecutul îmi parfumează prezentul

Ai simțit vreodată că te-ai născut într-o epocă greșită?! Ai simțit vreodată că nu aparții prezentului și că mult mai fericit ai fi fost dacă te-ai fi născut cu 50 de ani sau poate 100 de ani în urmă?!

Eu da! În adolescență, pe vremea când eram îndrăgostită de romanele englezești și franțuzești, am simțit că locul meu ar fi trebuit să fie undeva în secolul XVIII. Ca orice tânără eram atrasă de ideea de a fi prințesă. Mă încântau nespus balurile mascate, rochiile somptuoase, bijuteriile pompoase, parfumurile rafinate, coafurile alese și machiajale puțin exagerate, cu pudra aceea albă, intens aplicată pe toată fața și cu buzele roșii ca focul.

Astăzi, femeie matură fiind, mă regăsesc mult mai mult în frumusețea anilor ’50-’60. Stă în natura firii noastre să căutăm trecutul. Prezentul ne copleșește, viitorul ne sperie, doar trecutul are aromă de poveste, doar trecutul este cel care ne dă speranță, putere și voință. Privind în urmă, ajungi să te regăsești, cauți în tine țelul și îl materializezi prin speranță, speranță sustrasă cu delicatețe din trecut. Moda revine și ea periodic. Treptat, treptat, readucem în prezent o epocă apusă. De ce?! Pentru că vechiul înseamnă noutate. Trăim în secolul vitezei și al exagerărilor și din când în când avem nevoie de eleganța și duioșia trecutului. Iubesc tot ceea ce vine din trecut, iubesc stilul retro, vitage-ul mă definește și mă face să accept prezentul cu toate neajunsurile lui.

Trăim într-o lume în care sentimentele sunt puține și timpul este mult prea alert, avem nevoie de nostalgia trecutului. Eu sunt o fire boemă, dragostea și liniștea sufletească sunt foarte importante pentru mine. Am nevoie de elemente motivaționale pentru a mă simți bine și împăcată cu mine însămi. De aceea caut întotdeauna trecutul, pentru a putea simți prezentul cu toate simțurile mele. Și știți cum îmi deschid eu inima?! Prin obiecte decorative retro/vintage! Așa reînvii eu trecutul și-l aduc în prezent pentru a-mi încălzi inima.

Antet

În urmă cu aproape un an de zile a luat naștere magazinul online ArtGarage.ro și o dată cu el au reînviat numeroase culturi. Acele culturi care astăzi ne fac să spune că mult mai frumos era înainte. ArtGarage.ro este cel mai proaspăt concept de magazin online din România, care se adresează tuturor celor care își doresc să aducă în casele lor un strop din nostalgia trecutului, într-o manieră englezească, franțuzească și americană. Specific satelor britanice, stilul cottage implică folosirea unor elemente cu parfum retro. ArtGarage.ro este o călătorie prin lumea vitage/retro/clasic, elemente ce pot fi aduse atât în căminele noastre, cât și în baruri, cafenele, restaurante, cofetării, ceainării și biblioteci. Magazinul ArtGarage comercializează produse pentru casă și birou, cadouri de colecție, ceasuri, plăci metalice de decor, brichete metalice, cutii metalice de depozitare, oglinzi de decor și multe alte produse, menite să ne mângâie inimile înfometate de dragoste și nostalgie. Consider că fotografiile produselor nu reflectă cu adevărat măreția și designul lor reușit.

          Vreau să aduc în casa mea stilul retro, sunt femeie, sunt sensibilă și sunt bloggeriță. Am nevoie de elemente care să-mi alimenteze spiritul și puterea creației. De aceea am de gând să-mi cumpăr în primul rând un ceas. Mi-aș cumpăra fără să stau pe gânduri fermecătorul Ceas – Salvador Dali „Liquid Time”. De ce?! Pentru că timpul este prețios, pentru că mi-ar aminti în fiecare secundă că timpul trece și trebuie să trăiesc. Să trăiesc, să mă bucur, să iubesc, să zâmbesc și să fiu fericită. Dar în același timp, să nu uit să-i fac fericiți și pe apropiații mei și să le-arăt în fiecare secundă cât sunt de importanți pentru mine. Ceasul „Liquid Time” a fost inspirat din opera „Persistența Memoriei” de Salvador Dali. Timpul se scurge, este o iluzie a omului. O iluzie care ne arată cu fiecare oră că tmpul nu stă în loc și că viața purcede contra timpului. Însuși designul ceasului este o iluzie optică menită să ne atragă și mai mult atenția.

ceas-scurgerea-timpului-salvador-dali-liquid-time-400x500

Biroul este spațiul meu preferat din casă, locul unde timpul stă pe loc. În birou sunt doar eu, ideile ingenioase, laptopul, cana de cafea, lumânările aprinse și luna de pe cer care îmi bate în geam, atât de romantic. Femeie fiind, sunt obsedată de curățenie, urăsc să las vreo urmă de murdărie pe suprafețele mobilei mele. Țin atât de mult la lucrurile mele, încât nu-mi lipsesc din nicio cameră suporturile pentru căni sau pahare. Dar suporturile pe care le am acum, sunt fade, nu mă încântă deloc. Parcă mă zgârie până-n adâncul sufletului. De aceea, vreau să îmi cumpăr minunatele Suporturi pahare metalice – Say it 50’s. Aceste suporturi de pahare Say it 50’s „I cook with wine” sunt din metal, cu suprafața robustă și de înaltă calitate. Reprezintă cu adevărat niște obiecte speciale ce nu pot lipsi din nicio cameră a locuinței mele. În orice cameră m-aș duce, am mereu după mine un pahar cu ceva sau o cană cu ceva. În dormitor este nelipsită cana cu ceai din flori de tei, în sufragerie nu pot citi fără un pahar cu vin dulce, în birou îmi iau întotdeauna o cana cu cafea tare; iar în bucătărie, nu pot găti fără un mic păhărel de coniac. Sunt o fire boemă, știu.

Suport pahare Say it 50's drink and wine-400x500

        Merilyn Monroe a fost un sex simbol, o figură marcantă a ceea ce înseamnă astăzi feminitate, eleganță și frumusețe. Actriță și divă, Merilyn continuă să inspire și astăzi femeile de pretitudeni. Atât prin stilul său vestimentar, distins, cât și prin felul său de a fi. De la gesturi, mimică, atitudine și vulnerabilitate, calități care pentru un bărbat sunt esențiale. Niciodată nu am fost o femeie frumoasă în felul acela ostentativ, nu am fost niciodată percepută ca fiind „fame fatale”, naturalețea și atitudinea m-au făcut remarcată. Merilyn Monroe mi-a plăcut dintotdeauna, atât ca artistă, cât și ca femeie. I-am admirat sensibilitate și gingășia dulce, de aceea nu pot să nu-mi cumpăr o Brichetă Metalică – Marilyn Monroe. Altfel cu ce mi-aș aprinde eu lumânările în miez de noapte, atunci când inspirația mă înghioldește din toate părțile, și trebuie neapărat să scriu?! Văzându-I chipul frumos, mi-aș intra mult mai repede și mai intens în pielea personajelor feminine pe care le conturez.

Marilyn Monroe bricheta metalica-400x500

         Pentru început acestea ar fi primele produse pe care mi le-aș cumpăra din magazinul online ArtGarage.ro. Dar sigur nu ar fi ultimele, lista este lungă. Însă vreau să mă surprind periodic cu câte un produs din magazinul ArtGarage. Astfel mi-aș aduce eu în casă stilul retro, atmosfera vintage și tot trecutul cu parfumul lui clasic și de bun gust. Nu aparțin acestei lumi, dar mă pot adapta prezentului numai prin elementele anilor ’50-’60. Fac bine, fac rău?! Dumnezeu știe! Cert este că mă simt bine, mă simt împăcată, iar dragostea pentru trecut este satisfăcută numai așa, numai cu ArtGarage.ro.

         Tu cărei culturi aparții, dragă cititorule?! Ce produse te fac să vibrezi?!

logo_artgarage

Lasă un răspuns

