IdealMix, mixul culorilor de vis

img3 Vă spuneam într-un articol anterior că îmi doresc foarte mult să-mi zugrăvesc toată casa. De ce?! Păi în primul rând pentru că nu am mai văruit de vreo doi ani și am reușit să fac pe pereți numai amprente, dar și pentru că toata casa mea este albă. Este văruită numai cu alb și-așa m-am săturat de alb, de parcă mă strâng pereții. Acum am o sumedenie de idei și dorințe. Dar ce-i în mintea mea… o întreagă fantezie de culori. Îmi doresc ca sufrageria să o fac albastră ca cerul senin, dar pe un perete să pun un tapet care să reflecte o zi însorită de primăvară. Dormitorul îl vreau într-un verde pal, un verde fin, care să-mi dea o stare de calm și liniște sufletească. Celălalt dormitor mi l-aș face în nuanțe de galben, doi pereți mai aprinși, doi mai „cuminți”… holul mi-ar plăcea să-l fac în tonuri de crem sau orange, iar baia albă, că tot am gresia și faianta în tonuri de alb și negru. Iar bucătăria… cred că tot albă, pentru că albul îmi inspiră curețenie și puritate. O ieși ceva frumos, n-o ieși, nici eu nu știu.

Și tocmai pentru că nu mă prea pricep și nu știu dacă sunt niște alegeri potrivite, înainte de-a vorbi cu zugravii, pentru că aștept să vină cât de cât primăvara, am intrat pe Google și-am dat un search. Am căutat vopsea pereti interior, în ideea că voi afla ce vopsele sunt mai bune, dar și ce se mai poartă în materie de culori pentru interioarele caselor noastre. Așa am dat peste IdealMix.ro – Profesional Coatings. IdealMix oferă sfaturi, dar și produse profesionale pentru finisaje interioare și exterioare. Îmi place extrem de mult faptul că IdealMix înțelege foarte bine că omul își dorește înainte de toate un cămin. Un cămin care să reflecte un spațiu cald și confortabil, o casă care să fie pe măsura personalității și mai ales pe măsura dorinței de a locui în interiorul propriului cămin. Pentru mine cel puțin, cu cât casa este amenajată mai pe gustul meu, cu atât mă întorc mai cu drag acasă. Soluțiile IdealMix permit oricărui client să aleagă cele mai avantajoase produse, atât ca preț, cât și din punct de vedere al calității. Pentru că deși soluțiile sunt accesibile, nu se face rabat de la calitate. Lucru care mă bucură nespus.

Ia uitați ce descriere atrăgătoare: „Aparent, chiar dacă opțiunile pieței par infinite, diferențele imperceptibile dintre culori, tonalități și textura IDEALMIX asigură starea de echilibru”. Dintr-o curiozitate nestăpânită am intrat să văd și ce culori au, și ce credeți?! 1200 de nuanțe, una mai frumoasă ca alta, de mi-au făcut inima să bată cu putere. M-am îndrăgostit de nuanțele de lila, de un galben ca șampania, de albastrul ca cerul de mai, de verdele praz, dar și de câteva nuanțe de turcoaz și alb perlat. Nici nu știu ce să aleg… parcă sunt mai confuză decât înainte. Dar știți de ce?! Pentru că îmi plac atât de multe culori, încât mi-aș face o casă ca un curcubeu… deși… dacă mă gândesc bine… mi-aș putea face un perete din sufragerie, în locul tapetului, în dungi orizontale cu numeroasele culori găsite pe IdealMix. Abia aștept să vină primăvara să mă apuc de zugrăvit!

Voi ce culori credeți că se poarta mai nou pentru casele noastre?!logo

Lasă un răspuns

