Succesul…

        Succesul. Cine n-ar vrea să atingă succesul?! Cine nu aspiră și nu tânjește la el?! Poate că nu toți ni-l dorim, pentru că aduce după el și multe alte responsabilități și îngrădiri, poate că nu toți au ambiția necesară, însă mai devreme sau mai târziu toți ne dorim să avem succes într-un anumit domeniu sau arie. Dar știți ce?! Nici măcar 10% dintre noi nu reușesc să-l atingă vreodată cu vârful degetului. Pentru că succesul este pentru cei perseverenți, pentru cei muncitori, pentru cei care-și doresc cu ardoare ceva. Adevărat că sunt și oameni care ajung în vârf fără muncă și perseverență, însă acela nu este succes, aceia sunt parveniți. Da, oameni care s-au ridicat pe spinarea altora.

       Indiferent că ne dorim s-avem succes în carieră, pe plan sentimental sau la un examen, orice reușită are în ea și laurii succesului. Vrând nevrand, simțim nevoia de ceva și când reușim să-l avem, îl simțim ca pe un succes nemaipomenit. Mulți dintre noi suntem înfometați de dragoste. Și când ajungem s-o avem, o simțim ca pe un dar prețios. Dar tot așa, poate că fără să îți dai seama, realizezi că ai avut succes în iubire. Căci dacă nu-ți puneai toate forțele, toate atuurile și toate sentimentele, poate că n-ai fi reușit să câștigi acea iubire împărtășită. Pentru că și dragostea se câștigă. Este o loterie, încerci până ai prins biletul câștigător, acel bilet care să-ți asigure fericirea până la bătrâneți. Pentru că da, mai sunt și iubiri pentru o viață, nu toate căsniciile se încheie cu un divorț.

       Ce-i drept și eu mi-am dorit succesul în viața mea. Întâi și-ntâi, țin minte că am vrut cu ardoare să am succes la Examenul de Capacitate, apoi la Bacalaureat, apoi la Licență. Mai târziu mi-am dorit succes pe planul sănătății, să-mi iasă lucrurile, să dea roade, căci nu degeaba mă chinuiam. Acum, îmi doresc succesul pe plan profesional… chiar dacă sunt doar bloggeriță, nu pot să mint și să spun că la un moment dat nu mi-aș dori să ajung pe cea mai înaltă treaptă. Mi-aș dori ca de la stadiul de hobby, s-ajung să fac din asta, poate, o carieră de succes. Dar vom vedea ce-mi va rezerva viitorul, am și alte planuri de rezervă. Eu oricum sunt o luptătoare și nimic nu-mi stă în cale atunci când îmi propun ceva. Bineînțeles, fără să calc pe cadavre, cum se spune popular.

         Voi vă doriți succesul?! Dacă da, în ce domeniu sau arie a vieții?!

Lasă un răspuns

