Aplicațiile iOS oare cum or fi?!

Am și eu o boală… vreau un iPhone, nu am… încă. Dar în curând voi avea. Și sunt extrem de curioasă cum funcționează faimoasele aplicatii iOS. Aplicațiile Android știu cum funcționează, m-am lovit de ele și pe tabletă și pe telefon. Dar ei bine, cu iOS se schimbă treabă, nu le-am încercat niciodată. Dar îmi dau seama că sunt asemănătoare cu cele Android, mă înșel sau nu, nu știu. Dar în principiu… ambele au același scop, de a dezvolta brandurile și companiile și de a ușura utilizarea pentru consumatorii deținători de smaprtphone-uri, iPhone-uri și tablete.

Adevărul este că sunt disperata după orice înseamnă tehnologie și gadget-uri. Primul lucru pe care îl fac dimineața, imediat după ce deschid ochii, îmi iau frumușel tableta de pe noptieră și-mi verific mail-ul, facebook-ul, messanger-ul, site-urile care știu că-mi oferă job-uri, citesc puțin presa, văd ce mai e nou prin magazinele preferate și dacă am bani, și cumpăr direct de pe tabletă. Dar… deși cu tableta mă descurc foarte bine, vreau și eu un iPhone, că de smartphone-uri sunt sătulă. Vreau un iPhone cu care să mă fotografiez în oglindă, dar mai ales cu care să bântui pe net prin toate aplicațiile iOS disponibile. Sunt curioasă, vreau să văd cum se „mișcă”. Ceea ce mă enervează, este că încă nu toate brandurile și companiile sunt disponibile și-n format iOS sau Android. De ce?! Pentru că nu stau tot timpul cu laptopul în față, pentru că plec des de-acasă și cel mai la îndemână îmi este telefonul sau tableta. Nu zic, pot intra de pe browser, dar… unele funcții nu le pot accesa pe site. De exemplu, eu nu pot comanda dintr-un magazin din direct din browser, mult mai de ajutor sunt aplicațiile Android sau iOS. Ele ușurează și falicitează tot.

Dragi branduri, dragi companii, apelați la specialiști și adaptați-vă site-urile pentru tablete, smartphone-uri și iPhone-uri. De ce?! Pentru că aplicațiile Android și iOS sunt o adevărată necesitate pentru branduri și companii, care ajută la îmbunătățirea comunicării cu clienții și la creșterea eficienței vânzărilor. Deci, aveți de câștigat!!!

          Indiferent că aplicația este pentru iPhone sau tabletă, aceste aplicații duc afacerea dumneavoastră pe cele mai înalte culmi ale dezvoltării. Companiile folosesc aplicațiile pentru dezvoltarea vânzărilor, în timp ce brandurile folosesc aplicațiile pentru a deveni o parte esențială din viața consumatorului. Aceste aplicații sunt mai mult decât necesare și au un impact puternic pentru orice utilizator, indiferent că are iPhone și folosește iOS sau are smartphone și folosește Android. iOS și Android crează întotdeauna o impresie bună și de durată.

         Deci vă rog, faceți la un fel și adaptați-vă tehnologiei de azi!

iOS

2 gânduri despre „Aplicațiile iOS oare cum or fi?!

Lasă un răspuns

