Lacrimi de sânge

Unde ești?!

Te întreb cu sufletul,

Cu mintea,

Cu trupul,

Cu vocea,

Cu ochii…

În ce brațe te odihnești?

Cu îi șoptești?

Pe cine iubești… acum?!

Cu cine-ți faci planuri?

Cine te alintă?

Pe cine alinți?

Cu îi dai sărutări fierbinți

Și dulci înainte de culcare?

Ce chip vezi dimineața când te trezești?

Oare o iubești?

La fel de mult cum mă iubeai pe mine?

La fel de mult… cum știi doar tu?

Mă întreb, cu ea îți dorești copii?

Stai lângă ea când e bolnavă?

O oblojești?

Încerci să-i alini durerile?

Da… o iubești…

Altfel ai fi și-acum aici.

Dar m-ai lăsat în urmă,

Într-o cameră goală,

Cu pereții capitonați,

În cămașă de forță.

Am încercat să te ucid…

Și rău îmi pare că n-am reușit.

Am vrut să termin cu tine,

Și-apoi să termin cu mine.

Dar n-am reușit.

Ai fost mai puternic decât mine.

Cuțitul nu te-a rănit la fel de rău,

Cum m-ai rănit tu pe mine.

Aș fi vrut să te omor…

Să văd cum se scurge din tine…

Sângele… și viața o dată cu el.

Nu, nu-i nebunie,

Nu-i nici măcar răzbunare.

Mi-aș fi făcut dreptate…

Mie și sufletului meu.

Poate așa mi-aș fi eliberat inima

De toată durerea ce-o ține încarcerată.

Poate așa aș fi reușit să-mi scot din piele,

Mirosul tău, atingerea ta mincinoasă.

Mi-ai promis…

Mi-ai spus că mă iubești…

Mi-ai spus că ne vor prinde bătrânețele

Împreună.

Mi-ai promis…

Dar nu ai făcut decât să minți

Și să profiți.

M-ai stors de tot ce aveam frumos.

M-ai transformat dintr-o femeie

Într-o nălucă…

Într-o umbră.

Mi-ai promis,

M-ai sedus,

M-ai iubit numai fizic

Și-apoi m-ai aruncat,

Ca pe o cârpă folosită și uzată.

Astăzi tu ești bine mersi,

Iar eu sunt legată…

Fizic… psihic… emoțional…

De tine, de alții, de viață.

Plâng cu lacrimi de sânge,

Mi se preling pe obraji,

Simt gustul lor de fier și sare.

Dar voi scăpa într-o bună zi

Și voi veni după tine…

Te voi vâna

Ca pe un șobolan ciumos,

Și-o să scot atunci din tine,

Toate minciunile,

Toate trădările,

Toată durere.

O să storc din tine

Orice urmă de speranță,

Orice vis pe-o pajiște verde,

Orice urmă de frumos.

Te voi lăsa gol…

Așa cum sunt și eu…

Astăzi…

2 gânduri despre „Lacrimi de sânge

  1. asa sunt barbatii,te minte ca te iubeste ,dar el se duce cu altele.i-as calca in picioare pe toti mincinosii si tradatorii.i-as arunca in iad,acolo e locul lor…

Lasă un răspuns

