TentEvent, pentru o nuntă la cort de neuitat

Visez la un bărbat perfect, la o dragoste ca în povești, care să țină o viață. O dragoste care să-mi dăruiască mulți copii, un trai armonios, liniștit, dar în același timp plin de veselie și iubire. De când mă știu, am visat la multe în viața mea, dar cel mai mult visez la o nuntă ca-n basme, la cort, care să țină 3 zile și 3 nopți, mai ceva ca-n poveștile cu Harap Alb sau Făt Frumos. Nu sunt o prințesă și nici nu mi-aș fi dorit să fiu. O nuntă la cort ar însemna pentru mine un loc nonconformist, modern, cu accente personale. Sunt o fire liberă, boemă, îmi place poezia, dragostea și sărutul dulce al ploilor. De aceea mi-aș dori o nuntă făcută într-un cort.

dome

Probabil că cel mai sigur voi apela, când va fi să fie nunta mea, la serviciile oferite de magazinul online TentEvent.ro. Ce servicii?! Inchirieri corturi, ce altceva?! TentEvent oferă de vânzare sau de închiriere, structuri inovatoare de corturi, de la producători de top mondial, ca Pacific Domes și Tentickle. Bineînțeles că nu aș cumpăra cortul… dar de ce să mint?! Dacă aș avea o casă cu grădină mare, probabil că aș cumpăra cortul pentru totdeauna, să-mi fac acolo o zonă specială pentru relaxare, citit, petreceri sau loc de joacă.

Pentru o nuntă sau un eveniment important, corturile sunt o alegere specială, inedită chiar, pentru a pune la cale o petrecere de neuitat. Nu oricine își face nuntă în cortă, de aceea am convingerea că nunta și locul, vor stărui mult timp în mintea invitaților. Cortul pentru nuntă oferă acel impact uimitor și va avea așa numitul factor „WOW”. Structurile propuse de TentEvent, sunt: Marquee-uri, Corturi Stretch și Corturi Dom. Oricare dintre ele sunt niște alegeri fabuloase.

Corturile TentEvent sunt extrem de EFICIENTE. Pot fi transportate și setate rapid, instalate în maxim o zi. Ceea ce înseamnă timp redus și bani puțini. Corturile sunt oferite împreună cu podea, mobilier, lumini și încălzitoare. După cum am spus, ușor de transportat și de instalat.

         Corturile TentEvent sunt FLEXIBILE. Caracteristicile lor unice și designul desăvârșit, permit instalarea lor în locuri mai greu accesibile, înguste, din diferite locații. Sunt perfecte pentru asfalt, plajă și chiar zone împădurite. Indiferent de dorință, corturile se adaptează oricărui vis.

         Corturile TentEvent sunt PRIETENOASE. Echipa amabilă și drăguță pe care o are TentEvent, face ca transportarea și instalarea corturilor să se exercite rapid și ușor, iar impactul asupra mediului este minimizat, indiferent de eveniment. TentEvent este mândra posesoare a unui Certificat Verde de Producție, ceea ce este și mai WOW și mă face să-mi doresc neapărat să-mi fac nunta la cort.

          Și dacă o să iau un bărbat cu bani, mai mult ca sigur voi păstra cortul, nu doar ca amintire, dar și ca spațiu de agrement pentru mine și familia mea.

Nu-i așa că TentEvent oferă soluții fabuloase, pentru petreceri de neuitat?!

Corturi

Un gând despre „TentEvent, pentru o nuntă la cort de neuitat

  1. Pingback: Destinatii de vacanta – leapsa | Drumul vietii.....

Lasă un răspuns

